6 nädal


See nädal oli imelik. Kui tagasi mõelda, siis on selline tunne nagu ma oleks äsja unenäost ärganud või no veel mitte, vaid hoopis home hommikul.
Eelmine pühapäev sai siis kohaliku ülikooli spordikeskuses tsillitud. Unustasin eelmine kord mainida, et sai Helilt pirukaga näkku, mis sest, et tegemist oli minu parima nädalaga :D
Sain siis natuke maal töötada ja värsket õhku hingata ning treilereid kolistada. Mustadega on nii, et nad näevad välja nooremad, kui tegelikult on, kuid valgetega on vastu pidi. Rääkisin ühe mehega ja arvasin, et ta on naise isa, kuid tuli välja, et tegemist oli hoopis naise abikaasaga.
Täna peaksid meie land lorded tagasi jõudma ja arvatavasti saab siis nuumamiseri läbi ;P Mõnes treileris elavad ikka päris koledate hammastega inimesed, päris raske on neile näkku vaadata, sest süda läheb pahaks. Nüüd saigi muideks pool suve läbi. Täna panin Heli rooli, saab esimest korda automaatkäiguga sõita ;)
Mul on mingi halb harjumus tekkinud, et ma käin kogu aeg öösiti vetsus. Enese lõbustamiseks mõtlesin ühe totra mängu eile õhtu, et kui ma lähen kellegi ukse taha, et siis kujutan ette, et seal elab keegi minu tuttav. Ma teadsin, et ühes majas elavad meksiklased ja siis kujutasin, et Helen elab seal :D:D:D – demet ta ei oskand inglise keelt eriti. Nagu näha, siis mu lei ole midagi erilist siia kirjutada see pühapäev. Have fun =)

Comments

Popular posts from this blog

Ema"puhkus" Taani moodi vol2

The Birth Story vol 2 💞

Koh Samui with baby and toddler 🏝