7-nädal: elukool =)

See nädal oli mul elukool. Juhtus selliseid asju, mida ma ei saa kontrollida, nt auto mingi asi läks eelmine pühapäev katki nii, et jäime kiirteele – lase veel Heli rooli :D Õnneks ei pidanud seal kaua suitsevat autot vahtima. Üks mehaanik peatus ja käima küll ei saanud, kuid viskas meid Columbiasse ära. Auto korda ei saanud, sest ühe vajaliku osa vahetamine oleks rohkem maksma läinud, kui auto rentimine ja mine sa tea, äkki mõni osa läheb järgmisena katki. Käisime pühapäeval ka Columbia loomaaias. See oli hullult lahe. Nägin flamingosid ja sebrasid ja kaelkirjakuid ja elevante, linnukesi jne. Esmaspäeva hommikul rentisin siis endale auto. 2012 aasta mazda 6 – liiga hea minu jaoks, nii ma siis panin teisipäveval sellega kraavi, kuna tahtsin ühe maja juurde sõita ja seal ei olnud näha, et kraav, ma nägin nagu tasane tee oleks olnud. Kiirus oli vöga väike, kuid ma jäin sinna kinni. Üks must ema aitas mul helistada rentali kaudu puksiirile. Saie välja ja ma sain uue auto rentalist. Mõni hetk on lihtsalt selline, kui tekib tunne, et see pole lihtsalt võimalik – äratage mind üles. Hetkel töötan siis maal ja saan siinset loodust nautida ja sitikaid toita. Ühel emal olid kodus Eesti pitsid Tallinna ja Narva pildiga, üks eestlasest kaastöötaja oli talle need kinkinud. Kunagi ei tea, kes võib osta. Üks must pere treileris – ema kodune, isa haiguspensionil, sest ta sai kuskil peol kuuli pähe, nüüd ühest silmast pime. Kuid tulistaja maksab neile vist valuraha ja nii ilmuski Hallo Kitty krediitkaart välja. Hakan juba vaikselt mustadega ja kuuritaoliste majade ja treileritega ära harjuma. Vähemalt saan rohkem majja sisse ja siis parmupäevitus väheneb. Tuleb vist nõu kuulda võtta ja siinset rohkem meelelahutusena võtta. Keskendume siis rohkem heale ehk mida mul on =)

Tervitused kuumast South-Carolinast. Võite googeldada minu territooriumit. Effingham, SC, USA
Suht tore on kell 16 uksele koputades kraadiklaasil näha 38 kraadi.


Comments

Unknown said…
Marie kallikene, kuidas nad sulle peale kraavi sõitmist veel uue auto raatsisid anda? :D ULME!
Aga jah, mul oli siin Eestis juba +30 piss püksis, ei tea mis ma veel +38 teeks :/

PaulaLaula

Popular posts from this blog

Ema"puhkus" Taani moodi vol2

The Birth Story vol 2 💞

Koh Samui with baby and toddler 🏝