6 nädal: Welcome Texas

No tere. Ja olengi omadega Texases, San Antonios. Panime siis pühapäeval pillid kotti, rentisime auto Oklahoma citist, loobusime oma rentalitest, laadisime suure sjuv raamatuid täis (osa jäi ka maha) ning panime siia poole tulema. Ööse oli suur äike ja vihma sadas päris kõvasti nii, et me ei suutnud kiiresti sõita ja võtsime öösel ühe random motelli :D Hommikul jõudsime San Antoniosse, rentisime storage ja viskasime raamatud sinna. Täiega tegelesime rentalitega, lõpuks sai krediitkarrdiga raha canceldamisega endale lõpuks rentida auto. Tavalise panga kaardiga ei ole võimalik, kuid mu uus toakaaslane Johanna Poolast kohtas Entreprisis manageri ja tänu temale sai ta pangakaardiga rentida. Tegime ka siis endale permiti. Siin on nats teistsugusemad inimesed, kuid vähemalt ei pea ma kusagi kruusateedel ringi kärutama. Kohtasin ka juba kahte alumnit, kes kunagi 1 suvi raamatuid müüsid, ameeriklased. Me elame ka ühe alumni juures. Ta siin jurist ja tal on 15a tütar ja 16a poeg, ning 3a poeg. Täiega nunnud. Meil on oma korrus, pööningualune, saime ka oma külmkapi. Nädala alguses oli küll mul wtf, kuhu ma sattunud olen, kuid vaikeslt harjub ära. Üks päev inimesed ilma küsimata jagasid mulle veepudeleid, kas ma siis tõesti nägin nii janune välja? Ja ükspäev küsisid 2 inimest, kas ma olen mingi tennisemängija. Sain ka 40 dollarit annetusi, ma üldiselt ei võta vastu, kui keegi küsib, et ma tahaksin sulle annetust teha, kuid nad lihtsalt pistsid 20 dollarit pihku. Kohtasin ka lampi ühte peret, kelle ukse taga käisin ka Oklahoomas – maailm on väike :D Nad olid siia kolinu, military pere. Hetkel šoppame, siin on kõik nii odav. Käisime ühes spordipoes ja see on nii odavaid riideid täis. Jooksu jalanõud on poole odavamad. Järgmine nädal siis teeme kõvasti tööd ja üritame paljudega maha istuda.


Tervitused kõigile.

TX*citygirl  Marie=)



Comments

Popular posts from this blog

Ema"puhkus" Taani moodi vol2

The Birth Story vol 2 💞

Rasedus vol 2 💙