4 nädal: 4th of July

Täna käisime loomaaias. Nägin ninasarvikuid, kaelkirjakuid, gorillasid, sebrasid ja mingeid muid loomi ka, okapi. Täitsa lahe oli. See nädal sai siin koduümbruses kolistatud. Ma ei ole vist elu sees nii palju peresid näinud, jumal tänatud, et ma Californias ei ole, tean mis tunne nüüd seal töötada on, suht hull ikka. Vähemalt inimesed ütlesid not interested müümise pärast mitte selle pärast, et ma väidetavalt nende võsukesi endale nillin. 4th of July tegi minu nädala. Nägin siis nii lahedaid peresid. Üks ema tegi mulle veel hamburger ja friikad, kui ma samal ajal orderit kirjutasin, täiega nunnu pere oli ikka. Isa oli Afganistaanis olnud ja pommi saanud nii, et käsi ja jalg olid suht üles ehitatud, kuid toimisid nüüd ilusti. Üks isa oli Eestis kunagi omal ajal armeega viibinud ning ta pakkus isegi Tartu linna, küsis, et kas see pealinn :D Muidu unustame eelmise nädala ära ja lähme uuele nädalale vastu. Jee, saab tagasi maale rahulikult hobuste vahele gruiisima minna ja inimestega maha istuda. Loodame, et seal väga Interentiga ei tegleda. Ja ma ei saa aru, miks mustadele minu jalanõud meeldivad. Üks must isa küsis, et kust ma oma sinise-valge kossid sain (Sportsdirect kõige odavam) ja siis täna hommikul nillis üks teine must minu Timberlandi sandaale :D Pühapäeviti kannan ma ka varbavahesokke, mis siin tähelepanu paeluvad. Mõnikord päeval ikka ajud täiega kärssavad ja kui konditsioneeri kätte saan, siis olen nagu taevas :D Aga egas midagi. Ah jaa kohtasin see nädal nii naljakaid inimesi, vietnamlased ainult korrutavad – im Vietnam no English. Daa ma tahan ainult ramse sulle näidata, selleks pole inglise keelt vaja. Ja siis pere, kus on kaks ema, mam and my girlfriend – ikka keerulised lood :D

Aga davaiks, olge mõnusad, ma ka;)

OxKxI Girl Marie =)



Comments

Popular posts from this blog

Ema"puhkus" Taani moodi vol2

The Birth Story vol 2 💞

Rasedus vol 2 💙