the end...

Minu armsad kaaskodanikud on ikka veits hukka läinud. Ühel ilusal pärastlõunal kõnnin ma kodu poole ja siis tuigerdeb üks eluheidik mulle vatu ning hakkab otse minu nina all roopima - tule taevas appi!!! Muideks reede õhtuti liigub selliseid märksa rohkem ringi nii, et hoidke nende teepealt eest, muidu võib väike õnnetus juhtuda:D

Sel nädalal sai hoolega sõidutunde tehtud ja ma ei ajanudki kordagi sidurit ning gaasi sassi - tase:P Üks päev sain ma isegi kiita ja kui ma oleksin äärepealt mõned inimesed valgusfooris alla ajanud, siis õpetaja kirus hoopis neid, mitte minu sõiduoskust:D Vahest enda arust hoian ma sidurit piisavalt peal, kuid siiski lähen ketsiga kohapealt minema ning õps kohe - sa mingi rullnokk või?! Teine asi oli see, et ma ei olnud veel valgusfooridega harjunud ja ütlesin, et no mina ei tea, mingi roheline või punane tuli põleb - oleksin punase tulega ristmikule sõitnud:D Viimane teoori tund oli ka ära, kui lõpu kokkuvõtlikus töös sain isegi evelist ühe õige vastuse rohkem:D Kust mina pean teadma, kust diiselmootor õhku saab vmt.

Juukse värv ei näita veel blondiini astet, uskuge mind, triinust blondimat ei ole ma veel kohanud - kuid nalja saab...XD See jelena kavasättimise korral tõste ajal, ai, ma mõtlesin juba, kas mina olen teiselt planeedilt juba:D Järjekordne koolivaheaeg trennis ilma Maireta, kuna ta vaeseke on haige:( Vähemalt oli meil saaliage ja saime platsil olla kauem kui 5min nagu tavaliselt;)

Neljapäeval sai minu juures kollitatud. Pärast oli ilus kollektsioon laua peal ja hiljem ... Ma ei mäletagi kunas ma viimati taarat viisin, kuigi see asub minu kõrvalmajas, peaks tihedamini käima - saab täitsa rikkaks nii moodi:D Marisel tulid jälle hood peale - sa peaksid ikka seda hullusärgi varianti kaaluma;)XD Sul endal ja teistel on lihtsam siis. 10 korda tuli ära ja öine venitus ei jäänud ka tulemata:P 

Esmaspäeval käisin lõpuks juksuris. Alati sealt lahkudes mõtlen, et enma ei lähe ma sinna vähemalt aasta aega, mitte selle pärast, et nii halb juuksur oli, vat ma tahan pikki juukseid, kui lõpuks viskavad ikka katkised juukse otsad üle:P Juukser tõmbas kammiga minu kõrvarõnga ülemisest kõrvaaugust ära - tal oli päris mark:D Eesti keel on ikka nii kahemõtteline - naljakas on öelda autojuhile: "Te võite minu siin maha lasta!":D

Täna kell 14 töölt tulles soovis valvetädi mulle head õhtud nii, et ma soovin teile siis ilusat hommikut:)

Comments

Popular posts from this blog

Ema"puhkus" Taani moodi vol2

The Birth Story vol 2 💞

Koh Samui with baby and toddler 🏝