Tervitused siitpoolt~


Pole päris sada aastat siia kirjutanud, kuna nii kiire on vahepeal olnud. Rõhutan veel kord, siit ei leia te peale kirjavigade midagi nagu mõni meil siis hiljuti oma semudel mainis:P Hetkel on käimas arvestustenädal seega natuke rohkem vaba aega, sest tunde ei ole nii palju. Täna oli nt keemia, väga hull ei olnudki, kuid 5 on ainuke hinne, mis mind rahuldab (tegelt 4 on ka päris tore;)) Kuid nüüd siis kõigest mis vahepeal on juhtunud nii, et varuge kannatust:P

Alustaks siis mamotska sünnipäevast, kus sai jälle näha oma sugulasi üle pika aja. Lasime talle sünnaks särgi teha, kus taha lasime kirjutada... mmm... ei mäleta enamXD igastahes midagi originaalset. 1. september oli ka päris tore päev, uues klassiga esimene miiting - eee, päris tundsingi oma klassikaaslased äraXD Alguses oli küll selline tunne, et ma olen kuskilt teiselt planeedilt pärit, kuid ma juba vaikselt lähenen Maale. Vahel astun ikka äbrisse, eriti nimedega ja muidu nii sama ka, vähemalt endal on naljakasXD Klassikaaslased on muidu hästi toredad. Karlovas sai ka ükspäev oma teklil järel käidud, mis nüüd ilusti tolmu kogub, päris ilus teine muidu:P Kahju, et vanadel klassikaaslastel tunnid läbi olid juba:(

Sai ka ühel sünnipäeval käidid ehk suitsusaunas, set pärast haisesid riided ikka hullult suitsu järgi. Mina olin ikka kõige maapealsem, mitte nagu mõni, kes siili pildistas - ei ma usun ikka, et seal üleni mustal pildil siil on, päriselt ka:P Territoorium sai ka ära märgistatud. 

Üks laupäev oli ka Maarja juures väike istung, mis oleks äärepealt võtme murdumise tõttu edasi lükkunud:D Tegin seal iimestele väikse šheiki, kuid sattusin nats hooguXD Teemaks oli Lihunik oma võlude ja naerukrampidega. Pärast oli väike bussisõit kunstilinnaossa, kus oli igav, kuid kuuldavast saime õigel ajal sealt minema ennem, kui asi käest ära läks (jutud). Mina nutsin siis (loe vingusin) ja Mootorrattur hiir Marsilt viis mind koju, kuid oleksin võinud oma juuksed kinni ennem panna, sest pärast olid nad rõvedalt takused:(

Linnas sai ka käidud, kus kohtasime pärsi mitmeid loomi ja purskaevust ajas ka lund (loe vahtu) välja ning keegi naljanina-olen-mitte-eriti-kaine viskas mulle seda pähe. Edasi läksime kaotajatesse, kust edasi naaberhoonesse janu kustutama- kaks leidsid teineteist; ei ma ei ole üldse...

Liitusin ka kooli peotantsulistega. Kaks korda olen juba käinud ja täitsa tore paistab olevat, kuid ekstreemsusest jääb puudu, kuid silmailu pakuvad nii mõnigi oma tehnikaga:P Kooriga sai ka liitudud. 

Üks reede käisime Tallinnas Linnateatris Vinceti vaatamas. Me trinitiga suutsime jälle viimasel minutil kohale jõuda, sest nagu tavaks kaob lõng käest. Üks neiuke sattus seletamisega hoogu ja tema pärast oleksime üldse hilinenud. Näiden oli kihvt, kuid tegi näljaseks ja kõige huvitavamates kohtades kustutati tuled ära:( Vaheajal läksime jalutama ja kohtasime YFUkatest vahetusõpilasi - Eesti on ikka väike;)

Kohustuslik jooksumaraton sai ka läbitud. See aasta olid fotograafid oma mobladega ja digikatega lausa jooksurajal, milleks neid vaja kaasa?! - ...et ikka golfiklubi pildistada (GC)XD Aeg oli kõigl üks, kuid mis sa maailmameistritest ikka tahadXD Pärast suutsime trinitiga balti jaama "väikse" ringiga minna, kuid õnneks rong tuli ka hiljem ja pealegi sai veits vene keelt praktiseerida:P 

Ja meie kõige nunnnumad rebased, kellele sai retsi ajal ilusaid näomaalinguid tehtudXD Oma punktis oli ka kärtuga lõbus, et miks me peame selle kuju juures inimpüramiidi tegema? - oleks ma siis tednud, et kool asus vanasti sealXD Tähestik peaks olema katsetes sees. Matu suutis ka täpselt õigel ajal hellata, kui ma parasjagu stopperiga aega võtsin, päris nulli ikka ei läinud siisXD Kaootilise liikumise vastu ei saa ikka:P Ei rets oli tore;)

Ja nüüd hurda sünna (mis see nimi oligi), sai päris kõvasti tantsu vihutud ja joogijanu kustutatatud trinitigaXD ja loomulikult teistel silma peal hoidud:D:P Kahju, et ujuma ei saanud minna:/ Tagasitulles oli päris lõbus, matu oleks meid vist autost välja visanud ja tagareisijatel oli vist meist päris kõrinid, aga mis teha need maanteepostid olid nii nummidXD

Laupäeval sai siili sünnal käidu, õhupalle oli pärsi vähe ning neist tekkisid pärs kiiresti nilbed kujudXD Mina ja Eesti ei käi käsikäes:P Õunad rippusid päris hoogsalt ja lõpuks keerles ka šampuse pudel, mis pani minu nilbed mõtted kohe tööle:D Ja oh seda imet, Eesti on ikka väike küll, tekitasin mõnel jälitaja tunde, kuna teadsi tast nii mõndagi ja ikka täitsa lõpp:P

Trenku peaks olema ette vaatlikum oma suuvärgiga, sest narvakad on igal pool ja nüüd saime uue vihavaenlase juurde, kui mitte kõikXD - nagu Narva rühm platsipeal:D:D:D Eile käisin muideks Tartu Puhkpilliorkestris ka, ma olen ikka nii hõivatud, aga mulle meeldib see (tuletage mulle seda meelde kui ma vinguma hakkan). See on vist lühikokkuvõte, üritan järgminekord varsti juba, kuid seniks vike mõttetera:
...KÕIKE MIDA LUUAKSE, ON VÄÄRST, ET SEDA PUUAKSE:P

Comments

Popular posts from this blog

Ema"puhkus" Taani moodi vol2

The Birth Story vol 2 💞

Rasedus vol 2 💙