Demokraatia ei ole enamuse türannia;)

Minu esimene arvestustenädal on hetke seisuga õnnelikult lõpule jõudnud. Miks hetkeseisuga, sest kui ma halvad hinded saan, siis ei ole ju õnnelikult:P daa või mis?! Täna oli kirjandus, mis nõudis üllatatvalt detailseid vastuseid nagu näiteks "Vaese Lisa" autorit, kelleks ma panin Kurazmin (kreeka keeles väsinud:D) Karamzini asemel - vist oli see õige autor;)  Peale arestust läksime sööma. Ai need söögimtid ei meeldi mulle mitte üks põrm, kujutate ette, nad on nii ihned ja ei luba mul salatitki võtta - "see on ainult koolitoidu sööjatele" - blä, blä. Ja jee sul kõik talongikat tõstavad endale seda, rautselt tahavad lihtsalt endale koju sedaXD Üle pika aja sai ka Wildes vanaema vaarika õunakooki söödud, mis oli uue kujundusega. Käisime ka sealses raamatupoes ja oh seda imet missugused raamatud meile silma jäid, ikka seksi teemalised, mõni peaks endale muretsema:D 
Teisipäeval sai uisutamas käidud ka üle pika aja. Sai oma põlvekaitsmetega ässatud. Neljapäeval käisin ka peale ajaloo suulist arvestust, mille sain 5. Oleks pidanud henrit kohe usaldama, et saan usu teema, siis ei oleks vaja olnudki teisi õppida:P Igasatahes ei viitsinud ma oma uiske kaasa võtta ja hokikatega ei olnud ma eriti osav ja lendasin oma põlvele - pole hullu, Helenil on alati põlvekaitsmed trennis kaasasXD Neljapäeval käisin ka oma vanas koolis. Täiega imelik oli, nii kõva oli oma vanasid klassikaaslasi näha, eriti krissut nagu aeg ei oleksi möödunud. Neil ikka vanat viisi, keegi ei viitsi koolis käia:/ Leidisin kinnitust oma otsusele. 
Reede oli mata arvestus. Peale seda läksin oma tonnise kotiga klaevritundi nii, et käsi surises pärast:D Vaene jultsiku poiss, kes närvas meil trennis, set Maire tegi üle aja:D Peale seda läksim akateemilisele ööle. Alguses mängisime twisterit, siis õgisime ja oli viktoriin, mille me vist tänu Kadri viltu teadmistele võitsime:D Pärast olid väiksed spordimängud, kus me triinuga ässasime saalihokisXD ja mina kobasin hiljem korvpallis ka:P Hiljem külastasime sega sauna ja aurasime seal. Triin peaks õppima avamistXD Sai ka toolimängu mängitud nii, et vahepeal istus minu süles pool mängijatest ja selle ajaga, ml mina läbisin 2 ringi oli Henri teinud juba 8XD Pärast seda vaatasime filmi, mille pealkirja ma ei mäleta, kuid suht lahe oli. Ma ei tea mida me kõik see aeg teime, kuid kell 5 mõtlesin nats tududa, kuid sellest ei tulnud midagi välja, kuna Kaspar tõi kaardid välaja ja nii me mängisime valetamist - võidab ikka see, kes saab kõik kaardid ena kätte - onju triinXDXD Kell 6 siis hakkasin end ära sättima. Kaspar viskas mind Ülikooli ette ära - eriti pikk maa ju. Seal ma ootasin Siim poissi. Ma ei olnud teda kaua aega näinud, siis ma pidasi n ühtesi tüüpe temaks ja oleksin ääre pealt nende autosse istunud, kuid õnneks jõudis mulle kohale, et nad on mingid suvaad:D Lõpuks ta tuli ja ma pidin oma meeldivast seltskonnast lahkuma:D
Rongisõit läks normil, ma üritasin tududa kuid see ei õnnestunud eriti. madis oli ka samas rongis, tsillisime viru vetsus ja siis Mari viis meid õigesse kohta. jumala palju jotasid kobas iga pool. Balti jaama solaariumis ikka käiks juXD Koolitus oli suht laha, kui välja arvata see, et ma nägin vahepeal kõvasti vaeva silmade lahtihoidmisega. Enne hamburgeri söömist ikka ei palvetaks:D Tagasitulles oli rongis 2* parem vets kui minnes:D 
Eile hakkas kiku meile vaba kava koostama, selle reekviemi järgi ja tuli välja, et eelmine aasta oli junnide maailmameistridte kava sama muse järgi:P Päris mahe kava oli. Sai ka koolimaja ukse taga käidud, kuid kahjuks oli see lukus ja ma ei saanud oma haisvat käterätti kätte:P Tööl ka klõbistasin veidi ja il finito, my friends:P


Comments

Popular posts from this blog

Ema"puhkus" Taani moodi vol2

The Birth Story vol 2 💞

Rasedus vol 2 💙