Tagasi Eestis - good or bad?!


Esimene päev oli jumala imelik olla - nagu oleksin 5 nädalat maganud ja kõik see Kreekas oleku aeg oli nagu ilus uni, millest ma maabusin tagasi tegelikkusesse:( Õnneks ei olnud mul aega nukrutseda ja läksin õhtul juba sõbrannedega välja. Nii lahe oli neid üle pika aja jälle näha:) Laura oli sel ajal natuke halvasti süüa saanudXD Pärast väikest hingepuhastust läksime Wildesse. ma olin ainuke lühike, kuid tänu sellele jäid minu jalad allesXD Ühed pidasid poissmeesteõhtut seal ja saime sõpradeks. Ma ikka sunnin kõiki põrandat lakkumaXD:D, onja?! Sai siis Illukas käidud. Täiega palju rahvast oli, väike saunake:P Tantsukat tegime seal siis veits ja siis tegime leevet:D


Kord käisin ka Liisul külas. Läksime õhtul paljalt järve ujuma. Esimest korda sel suvel Eestis ujumas:D suht külm oli vesi. Ööse tuli välja võrratu taevas ja lebasime maas ning vaatasime tähti - soovisime:p Muideks minu tagasitulemispäeval oli kohe päikesevarjutus mida ma ka nägin. Meie mehe kontserdil sai ka ära käidud, sõbralikud inimesed jagasid ikka salhvrätte vihmavarju kuivatamiseks, mille peal me Triinga istusime:D Mis sest, et mul endal oli ka:P


08.08.08 sain ühe telefonikõne hommikul vara, kui lauatelefoni vastu läksin võtma, nimelt minu vanaisa oli ära surnud. Kreekaigatsus asendus nüüd leinaga, kuigi mulle pole veel kumbki kohale jõudnud:/ Matusteks seadsin oma flöödi jälle häälde. Ei julgenud peast mängida ja siis emps hpidis nooti minu nina ees:D Triinule plusspunktid täpse helistamisajastuse eest:P


Ja nüüd jõuame ajas Häädemeestelaagrini. Peab olema ettevaatlik mda siis kirjutan, lutikad on ju igalpool - whatch out:P Minu paps viis meid siis ära. Saime käia ka meres ujumas, appi kui külm oli vesi, kuid vähemalt päike paistis erinevalt teisest korrastXD Juba esimesel päeval saime juba treenerilt vett ja vilet hüpitsaga hüppamises, kuid oleks me siis teadnud, et järgmine päev paused veel tõusevad?!:D Igastahe hüppasime kokku mingi 4000 hüpet, kui sa ei jõudnud tagurpidi 50 kahekordset hüpata, siis pidid hüppama 400 ühkordset ja sama ühel ja teisel jalal hüpete kohta. Ärge muretsege, me ei ole üliinimesed ja juba õhtuks olime liikumisvõimetud, kuid siiski võtsime kokku ja läksime väiksele jooksule ning me ei pidanud seda kahetsema:D Hilisema "kilesauna" nägemine tasus äraXD you know what I meen:P Üks öö vaatasime katusel kuuvarjutus ja tähti. Meie toast viis aken katusele - mis oleks ilma selleta tesiti olnud tydod?!XD Öösiti läksid kõhud siis tühjaks:D Me ei teadnud, et uksed pannakse 22.00 künni, vaid arvasime, et 22.30 ja selleks ajaks me ka jõudsime, kuid siis meile teatati, et jah, homme peate jooksma 32 ringi ümber koolimaja, millest sai hoopis 54 (u.16km) "tehnilistel" põhjustel:D Viimasel õhtul oli väike padjaklubi katusel, me olime korralikud ja lihtsalt rääkisime juttu, kuid oi trenkule jäime vahele ja siis oli kohe tuppa minek + mobiiltelefonid pidime ööseks hoiule andama ( ei no peaks siis oma lubadusest mitte vaadata teise telefoni ka kinni:P) , kuid meil on alati olemas ju variant B:D:D Mõnele avaldas meie sealolek sellist mõju, et kohe lendas külla, kuid kahjuks suleti maandumisplatsid temale:D Laagri videopäevik (nõrganärvilistele ei soovita, ok nali:D) http://toru.ee/view/7a3c15fb0a5c


Kas enne trenni kokkutulekut ka juhtus midagi? Ah jaa, All Stars:D Sai jälle oma kontsaplekke kulutada ja tantsu nii, et vähe vihutudXD Ma olin see geniaalne kah, kes ei saanud ööseks jääda, vaid vudisin kell 4 hommikul rattaga ilust koju:D


Üks oluline lõik jäi vahele - Meie reedeõhtud vol 2:D Käisime siis zavoodis ja juhuse läbi tutvusime purskkaevu juures põtradest jalkameeskonnaga, kelle tallu meid kutsuti. Meie, kui kuulekad karjused pidime oma põtrade eest ikka vastutama, natuke juua said. Mõni oli ilusam kui teine ja mõni ei tahtnud üldse magama minna ning ei saanud vihjetest ka aruXD Minu silmanägemine ei lubanud silmi ka sulgede. Põdratelt saab ikka head "villa" (loe juua) ka. Lasime neil lõpuks siis ilusti ennast puhtaks pesta ja jõudsime hommikul oma taludesse:D Õnneks elame ikka 21. sajandis ja saame suhtlust jätkata. Kahju, et MÕNEL siin ei ole internetti või lihtsalt plokib - malàka.


Nüüd siis võib rahus jõuda trenni kokkutulekuni Laura juures. Parte sai söödud ja muid jooke/sööke häviatud ning kuhugile ei jäänud ka saun ja bassein. Kuid kõige toredam oli üle pika aja vanu tuttavaid nägusid ja võõraid tekste seljal näh, ning mõista, et keegi ei ole muutunud:D Ok, natsa ikka:P


Järgmisel päeval, kui ma tukastasin, helistati mulle treffnerist ja oh seda imet, mind kutsuti sinna. Egas midagi, paberid välja uude kohta. Tegelt natsa kurb oli ka, karlova on ja jääb siiski minu "koduks" kõigi oma puuduste ja eelistega:P Mõni ei leidnud minu matriklit üles, kuid tänu sellele sain näha värskeid uudisedi:D Õpikutel käisin siis üks päev järel, kuid ma ei tea siia maani, kas ma olen oodatud a või b klassi?! Eks see ülehomme selgub, äkki pole ma kummaskiXD Siis saab teoks minu petekas kutsekast ja koristajast:D


Eile oli meil siis Liisu sünna. Päris mõnus oli näha ja suhelda vahelduseks not-my-cup-of-tea inimestega. Natuke värskendavat vett näkku, kuid õigemini kreeka võõrutusravist kõrvalehoidumisega nii, et pildidki jäid udused:D Hommikul sai siis endale varakult kark alla aetud ja bussipeale mindu, et ikka enne trenni kodunt läbi saaks:P Sai jääle flöödimängu meenutatud sümfonetiproovis täna:D Lõpuks hakkas jälle edenema:P Mõni oli suvel kasvanud, et ei tundnudki kohe äraXD Ja täna sai lõpuks kodus tolmu võetud, kohati oli selline tunne, et 2 sajandit ei olnud keegi tolmulappi näinud, aga no ma leidsin ka sellised telgitagused:D

Ja nii ongi lõpule jõudnud minu augustikuu ja ka seiklusi ning ootamatusi täis suvi:P Ah jaa, dektektiiv Kärdi abil on välja selgitatud, et ma lähen 11.a klassi., midagi uut=)





Comments

Popular posts from this blog

Ema"puhkus" Taani moodi vol2

The Birth Story vol 2 💞

Koh Samui with baby and toddler 🏝