Greece dream=)






Nüüd on peaaegu minu tagasitulekust kuu aega möödas. Tahtsin varem kirjutada midagi kokkuvõtlikumat oma parimast suvest Kreekas, kui tagasitulles oli täiega masendus või isegi võiks nimetada pettumus:/ Arvatavasti sai see alguse juba siis, kui Riia lennujaamas maandusime ja välja läksime, me oleksime äärepealt ringi keeranud, sest siin on nii kuradima külm. Praeguseks olen huba ära harjunud - see on see Eesti ju:P


Kreeka inimesed on palju sõbralikumad ja nad kiirgavad kohe soojust. Perekond on väga tähtis ja oma vanemaid hoitakse, mida Eestis eriti ei tähelda. Tõeline kohvikukultuur. Õhtuti on kõik mereäärsed kohvikud heatujulist rahvast täis, õhk on mõnusalt soe. Lõpu poole harjusin ma selle temperatuuriga isegi ära ja kui väljas oli öösel 25 kraadi sooja, siis mul oli veits juba kõheXD Rannad on maailma parimad, tahaksin neid nii väga kallistada, kuid ei saa:D Noored ei ole eriti internetilembesed ja kui keegi ütleb sulle, et oo ma saan mingi kuu aja pärast neti, siis see võrdub paari aastaga - you never know:P Ja kõige tähtsam asi - keegi ei närvitse ja jookse nagu peata kana ringi, selline no stress feeling ja ma kardan, et see läheb minust kooli saabudes minema, sest siis tulevad jälle kiired ajad.


Skiathos oli väga ilus saar ja seal toimusid ka Mamma Mia filmivõtted. Boss andis meile kaasa oma sitased võileivad, nagu Jo mulle kohe hommikul ukse peal teatavaks tegi:D Laevas lasti surmamuusikat enne väljumist, eriti kahtlane:D Eesti tsikkide ümbrus laevas oli ikka vastassugupoolest ümbritsetud - tahaks ikka lähemalt saart vaadata, mis sest, et silmad kõõrdis tsikke piilusid:D Rannas olid elu kuumad vetelpäästjad tõelised greek loversid- musi, musi:D Ja muideks, kui sa ostad jäätise ja sööd selle kohvikus, siis pead 1/4 juurde maksma, kuid jätt viis tõesti keele alla:P Üks kõik mida sa tellid, vett tuuakse ikka lauda, healjuhul ei pea sa selle eest makma või vähemalt arves ei ole näidatudXD Tagasitulles hakkas üks minuga vene keeles rääkima, elab Kreekas, aga armastab venkusid?! Vähe ei vihjanud meie Venemaa armastusT:D


Tahtis minuga pilti ka teha, ma ikka hea inimene läksin, kuid demet, liiga paljas selg oli pluusil:D Kui ma ei eksi, siis ta kodumaa oli Gruusia ja lahkudes karjus midagi, et venemaa ruulib - kas pole irooniline?! Tagasitulles ajas kopsu üle maksa see, et ma pean kogu aeg teada andma kus ma olen, kunas kuhu tulen jne ja ned ei saa ju aru ka, siis kaotasin kõik teised vahetusõpilased ka ära tagatipuks ja hulkusin lihtsalt poodides ringi, kuid õnneks komistasin ikka nende otsa:P Ja pärast õhtul kui Alehose, Danny ja Mitsosega kohtusin kiriku juures ( põhilised tsillimiskohad ongi kirikud:D), siis istusin veel nätsu sisseXD Pakuti abi eemaldamisel, aga päris ei hakka teilel laskma oma kannilt nätsu ära võtma:D Ei need posis olid nii laheda ja ma tunnen neist täiega puudust, nende teisikud võiksid minu läheduses elada:D


Teised lahedad tüübid olid Jorgo sõbrad: Spiros, Fotis (nimi jäi tänu kingitud tsipuro pudelile meeldsXD) ja Leonidas. Nagu täiega sõbralikud ja nii vabalt saab rääkida ning nened mopeetidega sõitaXD Fotis oli muideks ainuke, keda ma teadsin, et ei ole kunagi suitsetanud ja veel Kreekas!:D


Eekviimasel päeval käisime marketil, kus müüd hästi odavaid riideid, ujukaid, jalanõusid ja muid kraami. Naljakas oli see, et müüa karjus ooola peede, oola peede kõvasti üle rahavahulga. Ma kujutasin ette, kui grupp eestlasi sinna satuks ja kuuleksid, et kõik on peded, kõik on peded:D


Litsa hakkas nutma kui ma ära läksin, täiega igatsen neid kõiki. Viimasel õhtul käisn ka Alehosega väljas, naljakas mõelda, et vb ei kohtu me enam kunagi:( - kas see on hirmuäratav?:D Muideks ma nägin Kreekas ka langevaid tähti. Mägedest ja helesinisest veest, päikesest ja mahedatest õhtutes, kuis sai hilisõhtuni sõpradega väljas olla ja peamiseks ajaveetmiseks ei olnud alkohool:P Võtke õppust kallid kaasmaalased:D







Eesti on Eesti ja Kreeka on Kreeka, kuid ma armastan neid mõlemaid väga. Tahaks hullult tagasi minna ja seda ma kindlasti varem või hiljem, kuid loodetavasti ikka varem teen;) Igastahes, kui keegi Kreeka läheb, siis jätku kohvris ruumi ka minu jaoks:D

Comments

Popular posts from this blog

Ema"puhkus" Taani moodi vol2

The Birth Story vol 2 💞

Koh Samui with baby and toddler 🏝