shal-lal-laa

Järjekordne nädal on lõpusirgele jõudnud ilma....
Plä,plä-asjakallale jõudes. Eile käisin Panges (muideks esimest korda-ilma naljata:D) Lili ja Triinuga, kes üritas ka toidusthoiduda, kuid ei õnnestuudXD Et mina ja Lili tellisime endale nii palju, et ei jõudnud ära süüa, kuid õnneks sai kaasa ka võtta:D Muideks sellest saigi minu tänane lõuna:P Kõige paremad olid siiski jäätisekokteilid;)
See nädal olen ma ringi jooksnud nagu peata kana, esiteks jätsin kaks korda päeviku koju ja kahenädala jooksul teist korda ka sukad:( Nii pole võimalik ju trenni teha ja nii me neli suundusime Eedeni Lindexi ja veel trenniriietega-ei meid ei vaadatud üldse kahtlaselt. Ja nii saingi trenni ilusti jätkata:D Ah jaa tossuvaras tegutseb jälle ja seekord olin ohvriks mina-ai kui ma su kätte saan...Ühe Rootsi judotreeneriga sai ka veel natuke esmaspäeval vesteldud ja ta oli võimlemisest päris vaimustuses:D
Uskuge või mitte, aga kultuurkapital annetab mulle ka 4000.- Kreeka minekuks-millega ma selle ära kül olen teeninud:P Jumala kohutav, nädala aja pärast on juba sünna-ma ei taha üldse vanemaks saada. Siis aast veel ja ma pean pensionisamba muretsemaXD
Täna võttis päike juba päris hästi ja viist pääsengi solli minemast. Rimmi minnes valvas üks veits napsine mees/joodik mu ratast ja ise kogu aeg korrutas: " Ai ma oleksin võinud selle ära varastada".
Et siis homme balletikaalale ja oh seda imet Triinuke tuleb ka sinna:D (Martin)

Comments

Popular posts from this blog

Ema"puhkus" Taani moodi vol2

The Birth Story vol 2 💞

Rasedus vol 2 💙