flööt, flööt, flööt...

Mis siis sel nädalal huvitavat ka juhtus?
  1. Musakooli ettemängimine läks puusse:(-Sellest tulenevalt ei luba õps enam trennis käia, vaid käseb päevas vähemalt 3-4 tundi harjutada. Alguses, ehk siis üleeile ja eile ma suutsin seda, aga nüüd on küll juba täiega kõrini, kuid tuleb ikka pingutada.
  2. Kooli sünna oli ja sel puhul saime kringlit-wipii:D Kontsert Vanemuises oli ka lahe. Andres oli omas elemendis ja muidu oli kihvt. Meie koolis käib ikka kuradima palju andekaid õpilasi:P
  3. Judo võistlused A. les ehk siis palju šokolate boyse ja veelmissuguste kehadega:D-urrr. Oleks tahtnud rohkem vahtida, aga jap- flööt kutsus:(
  4. Keegi kirjutas mulle juba Kreekast kirja, aga ma ei saa aru, kas ma lähen suvel tema juurda elama või miga. Tegelt hullult tahaks suve juba;)
  5. Liisu sai reservist Härme sisse ja nüüd on meie seis 2&1.1, sest kumbki meist ei saanud HTGsse, mõlemad härmas reservis, ainult tema sai sisse, mina mitte. Kuulsin ka sellist juttu, et eelmine aasta olevat kõik reservist sisse saanud, aga no jah-mina jäin vist kahe silma vahele.

Comments

Popular posts from this blog

Ema"puhkus" Taani moodi vol2

The Birth Story vol 2 💞

Rasedus vol 2 💙