Sügisene Pariis

Pariisis sai tegelikult käidud aasta aega tagasi Septembri lõpus. Ma alguses mõtlesin, et ei hakka sellest midagi kirjutama, kuna olin juba mõned aastad tagasi Pariisis Triinul külas käinud. Siis sai rohkem turisti mängitud kui seekord. Nüüd aasta aega hiljem jälle on reisimisest hetkel paus ning nii tuleb möödunud reiside pilte vaadata. 😊

Vaade Eiffeli tornile kanalituuri ajal

Montmartre pimeduses

Kortermaja lift oli küll ainult peenikestele inimestele mõeldud 😂

Pariisi viis mind tegelikult üks kahepäevane töökoolitus ja kuna Kevin ei olnud kunagi seal käinud, siis jäin Pariisi Keviniga nädalavahetuseks. Oma lennupiletid maksis töö kinni ja Kevin sai ka täitsa mõistliku hinnaga Koprnhaagenist. Koolituse ajal olin ühes hotellis Clichy linnajaos, kus asub Loreali peakontor. Hotellid on päris kallid, üks öö maksis kusagil 180 eurot. Seepärast võtsime nädalavahetuseks AirBnB samas kandis, kuid natuke kesklinnale lähemal. AirBnB oli üks väike kahetoaline korter, mis oli täitsa meie päralt. Omanik ise oli päris palju reisinud nii, et kõik kohad olid igasuguseid suveniirikujukesi täis. Ainukeseks miinuseks oli see, et seal korteris oli suitsetatud elutoas.

Kevin sai ka endale sonksi lõigatud kohalikus moslemite juuksuris

Kuna Kevin väga muuseumidest ei hooli siis veetsime nädalavahetuse lihtsalt ringi kõndides ja Pariisi pähivaatamisväärsusi imetledes. Meie majutuskoht asus Montmarte läheduses, siis otsustasime sinna reede õhtul jalutada. Teepeale jäi ka üks Tai restoran, kus õhtustasime. Pariisis olles oleks vist pidanud ikka rohkem konnajalgu sööma. 😆 Samas söök oli võrreldav Tais saaduga ning papaia salat oli mega hea. Restorani omanik oli nagu ikka prantslane, kes oli abiellunud Tai naisega. Kõik teenindajad olid ka Taist pärit ja Kevin sai oma tai keelt rääkida.

Triumfikaar, seekord vaateplatvormile ei läinud

Meil ilmaga vedas ja terve nädalavahetuse paistis päike. Nii sai ka ette võetud kanalituur ja Eiffeli torni külastamine. Mõlemad piletid ostsime enne netist ära. Eiffeli torni oma kusagil nädal aega varem, sest turistidele meeldib seal käia. Võrreldes 5 aasta taguse külastusega on nüüd ikka palju karmimad turvameetmed ja turvaaed ümber ehitatud. Isegi kui pilet oli varem ära ostetud võttis järjekorras seismine ja liftide ootamine päris palju aega. Kui on plaanis metroo või muu ühistranspordiga ringi liigelda, siis ma soovitan juba alguses mitu piletit ära osta, sest sageli on nende piletiostmise masinate juures hiiglaslik järjekord või ei tööta nad üldse. Me sattusime ühe sellise jaama otsa kui käisime öötuledes Eiffeli torni imetlemas. Võtsime siis hoopis Uberi tagasi majutuskohta. Uberit tellides hinnad kõikusid päris palju sõltuvalt nõudlusest.

Osa Pariis Eiffeli torni tipust vaadatuna

Pimeduse saabudes vilgub eiffeli torn iga täistund kuni südaööni

Kanalituur kestis kusagil tund aega ja see väljus Eiffeli torni juurest. Giidi juttu sai erinevates keeltes kuulata kõrvaklappide abil. Kanalituurid on mõnusad, kuna ei pea ise ringi kõndima ja laev sõidab ise kõigi oluliste vaatamisväärsuste juurde.

Vaade Eiffeli tornile kanalituuri ajal
Üldiselt on Pariis tore linn ja seal leidub alati midagi teha. Restoranid on ka päris mõistliku hinnaga nii, et sobib hästi üheks lõõgastavaks nädalavahetuseks.

Jumalaema kirik

Mööda jõge jalutades avaneb Eiffeli tornile igast nurgast ilus vaade

Comments

Popular posts from this blog