Tai vol 5: Hot springs, Emiral pool, Tiger temple ja Phi Phi Iland

1. Reis: Hot springs, Emerald pool, Tiger temple
Reis algas Krabist ja sinna saamiseks pidime kõigepealt paadiga sõitma sadamasse, kus mikrobuss meid peale võttis. Mõlemad reisid ostsime kohalikust reisibüroost, mis on natuke odavam kui hotellist tellides. Meil vedas ka sellega, et ei olnud high season ja nii olid reisid soodsamad kui tegelikult. Esimene peatus oli Hot springs, kus saime kuumas vees mõnuleda. Tegemist oli siis loodusliku kuumaveeallikaga. Kevin oli Hiinast tellinud Ocean Bag kotid, mis on veekindlad ja millega saab isegi vees ujuda ning need olid reisi ajal väga praktilised. Ka kohapealt oleks saanud neid osta, kuid nad olid tunduvalt kallimad. 

Hot spring

Teine peatus oli Emerald pool, kuhu pidi bussi parkimiskohast kusagil 20 minutit kõndima. Ka see oli looduslik bassein väga selga veega. Pärast suplust sai lõunasööki, mis oli hinna sees. Seal oli keegi geniaalne ka tavalistele auk maa sees vetsudele turundamise mõttes nimeks pannud natural toilets, turistid on ju ikka keskkonnaarmastajad. ✌ Me ostsime sealt ka kaks pudelit õlut, sest Railey Beachi poodides on alkohol tunduvalt kallim.
Emerald pool

Viimane peatus oli Tiger temple, mis asus kusagil 1400 trepiastme kõrgusel üleval. Väidetavalt elas seal viimane tiiger selles piirkonnas ning tempel on püstitatud tema auks. Tepli alal all ja üleval pidi jalgu katma, mis oli väga tüütu, sest mul ei olnud ürpi kaasas ja nii pidin käterätti kasutama. Trepist üles minek oli päris hea trenn, sest üks trepiaste võrdus tegelikult kolme trepiastme kõrgusega. Meil oli kaasas ainult üks pudel vett, mida me väga hoolikalt jõime. Päris naljakas oli näha puhkivaid ja trepil surevaid turiste ülesse rühkimas. Vaade ülevalt oli see-eest väga ilus. 

Ilus vaade

Käterätiga katsin jalgu ning kossid pidi ka ära võtma jalast

Couple T-shirt: Thailand - Just Breathe

Tagasi alla tulek oli palju lihtsam, kuid mu lihased valutasid ikka mitu päeva. Mul oli ka spordikell käepeal ning seal on päeva eesmärgiks 10 korrust käia ning ma ületasin selle eesmärgi mitmekordselt ning mu kell kogu aeg vibreeris selle auks. All olles saime jääteed osta ning ahvipärdikuid jälgida, kuna neil oli seal päris palju.

Killer trepiastmed

Pilt ahviga

2. Reis: Phi Phi saar
Selle reisi puhul võeti meid kõige hiljem paadi peale ja saime kõige varem maha. Ilmaga meil väga ei vedanud, sest oli tuuline ja mootorpaat pani ikka päris korralikult lutsu vee peal, et nii mõnigi kord turi hirm naha vahele. Tuule tõttu jäi ka see kuulus Leonardo Di Caprio "Beach" rand ka nägemata. See oli muidugi mu ainus soov, miks sellele reisile tahtsin minna, kuid mis seal ikka, ongi põhjust tagasi minekuks. Esimene peatus oli see üks mega ilus valge liivaga rand, kus sai veits päikest ja vees sulistatud ka. 

Ilus rand
Vees poosetamas

Pärast sai snorgeldada kusagil tunnikese. Vaade oli ok, kuid Egiptuses olin paremat näinud. Kuna ma veits haige olin, siis ma väga kaua vees ei tahtnud sulistada, kuid paati ka ei tahtnud minna, sest see kõikus nii hullult ja süda oleks pahaks läinud. Edasi tiirutasime siis Phi Phi saarestiku tuulevaiksemal küljel ja nägime ühe ahvi ka. Lõunaks läksime Phi Phi saarestiku keskusesse ning seal oli ka tunnike vaba aega.

Üks ilus vaade saarestikust

Keskuses aega parajaks tegemas

Kokkuvõttes võis terve Tai reisiga rahule jääda. Veits kahju ainult oli, et haiged olime mitu päeva ning ei saanud seda ilu nii palju nautida. Ma muidu sain endale Tai hüüdnime ka "Davan", mis pidi tähendama päikseloojangut. Kevini vanaema pani selle mulle, kuna Tais kutsutakse kõiki hüüdnime pidi tavaliselt. 

Comments

Popular posts from this blog

Ema"puhkus" Taani moodi vol2

The Birth Story vol 2 💞

Koh Samui with baby and toddler 🏝