space jump



Auto.
Ma usun, et selle aja jooksul mil ma viimati kirjutasin, on suurim saavutus juhilubade omandamine - finally. Ma lubasin endale, et siis kui ma sõidueksami ära teen, kirjutan blogi. Ja oma lubadusest tuleb ikka kinni pidada, eriti sellest, mida sa endale lubad;) Igastahes vaatan ma kahtlustavalt kõiki tumedaid džiipe, kes minu silmaalla satuvad. Võiks arvata, et ma olen nüüd hull autosõitja valmis, kuid ausalt öeldes ei ole ma küll autosõltuvusse sattunud, pigem mängin kainet autojuhti:D Kahju, et siis ei olnud klubis "Sõida kainelt" kampaaniat, ma oleksin ka nänni saanud, millest ma eelmine kord ilmselgelt oma švepsis oleku pärast ilma jäin. Nüüd tuleb veel juhiluba registreerimisnumbri viimane nr ära oodata.

Inglismaa.
Tänu saatuse heldele käele oli mul võimalus siis Inglismaal ühest noortevahetusest osa võtta. Võrreldes Türgiga toimus seal rohkem actionit. Esimesed kaks ööd magasin ma oma voodis naku nukuke. ( Tegelt see ei ole üldsegi tähtis, kuid siiski vajas mainimist.) Ma omandasin tänu oma juuksevärvile ka 2 uut hüüdnime - blondy ja barbie. Vat milline mõju oli dracol, sest tema pani sellele aluse. Kokku olin siis umbes ära 2 nädalat. Võiks arvata, et minu inglise keel ka paranes, kuid need märgid ei ole vist veel minuni jõudnud kahjuks. Esimesed päevad arutasime teemal, milline peab olema hea liider. Lõpuks hakkas veits närvidele käima, et kogu aeg arutasime iga pisimagi ülesande järel ja enne ka. Minu juhitud grupp oli ainuke, kes tuli ülesanndega õigeaegselt toime - ennast ikka kiitmast ei väsiks:D
Väikse kõrvalepõikena mul täiega käed sügelevad, et kirjutada oma kreeklasest sõbrale (kui nii saab seda öelda, sest tal on ikka väiksed seksuaalsed kalduvused), et ma sain uue voodi. Ai, nüüd teavad seda kõik, igastahes , see oligi minu mõte. Väga hea on veel, kuis sul on keegi, kes sell "lego" ka kokku pani;)
Kõige rohkem mulle meeldisid näitlemistunnid, need olid üle prahi, ikkagi oma ala asjatundjalt. Ma sain teada, kui palju fantaasiat ikka nõuab hea näitleja olemine. Kultuuriõhtud olid ka toredad, sest siis sai erinevate maade raked ja rakid ning muidu viinad ära maitstud, mitte joodud, seda tegid nad ise:D Kõige vähem meeldis mulle vägistamisteemaline workshop, sest isegi kui alguses võeti seda kergelt, siis selle naisukese järjepidevale rõhutamisele, et ärge laske vihal endasse koguneda järle, sa lihtsalt ärritusid. Minu plaan teha aluspüksid "Do not rape me!" on ikka kõige parem idee. Mõni muidugi ei väsinud mind mõnitamast - Lets make T-shirts, ouyeah:P
Tegime ka tripi Oxfordi. Inglismal on ikka hullulut lahedad riided. Meile anti kaart kätte ja pidime ise seal orienteeruma ja vaatamisväärsustega tutvuma. Tegelt ma oleksin tahtnud, et mõni giid oleks ka rääkinud, sest kogu aeg ei viitsi ise ka ju lugeda. Sealsed pesupoe sex osakonnad on ikka omaette klass, kas soovite peenise kujulist pulgakommi või samasuguse käepidemega juukseharja - valik on teie:D Gloucesteri katedraalis käisime ka. Sealsed koridorid on jäädvustatud Harry Potteri filmides, no tegelt leidub selliseld kohti üle terve Inglismaa. Walesis sai fish and shipsi süüa. Naiste vetsu uksepeal oli suitsetamist keelav kleeps ja me tõstsime selle ümber meeste uksele, see on ju palju õiglasem:D
See koht asus küll pärapõrgus keset Deani metsa, kus võis komistada kääbikute väljaheite otsa. Igal pool oli ka maitsvaid põldmarju, millest koka-helen tegi maitsvat kooki. Muidu oli seal ploomihooaeg ning ploomipuding sooja vanillikastmega oli üle prahi. Mei oli ka söögitoimkond ja ma pesin üks õhtu kõik õud ära, võin käsi südamel öelda, et ma ei ole terve elu jooksul kokku ka nii palju nõusid pesnud:D Teed sai muidugi iga kell; roose oli seal hullult palju.
Harjuatsin oma maleoskust ka ühe sakslasest kreeklasega, kellega sain ka pegemoni mängida. Tartu lennujaam oli omaette ooper, kuid lõpuks oli ikka hea tagasi olla ja reisiga jäin ka igati rahule. Tegelt juhtus seal tuhat üks asja veel, kuid ma ei viitsi kõigest kirjutada, kes tahab, pärigu ise järele, kui ma peaksin veel midagi mäletama.
Raske oli kuumaverelistele selgeks teha, et ka Eestis võib suvel pruuniks saada.

Lähiminevik.
Eile astusin ma sammukese võrra lähemale presidendi vastuvõtule pääsemiseks ehk käisin verd annetamas. Nimelt, kui sa oled 100 korda käinud, siis saad riigipea vastuvõtule;) Ma oma veregruppi ei hakka siin kohal avaldama, sest mine sa tea, kellel läheb minu verd vaja ja siis on kohe imejad kuklas. Järgmine kord saan märgi. Ausalt öeldes ma kartsin ikka ka, nii rõve ju, kui pumpad enda verd kuhugi kotti.

Comments

Popular posts from this blog

Ema"puhkus" Taani moodi vol2

The Birth Story vol 2 💞

Koh Samui with baby and toddler 🏝