Suve eri!!



Türgi
Nii varane bussisõit mulle igastahes ei istu. Mida huvitavt siis seal Türgis ka juhtus? Alguses sai Istanbulis oma kohvrirallit teha. Me oleksime võinud oma kärud jääta mingi suvaka mehe juurde hoiule, kes hoolega pakkus, kuid mine sa tea, pärast tahaks ikka tagasi ka ju saada. Kuigi mul oma kohvrist eriti kahju ei oleks olnud, sest ta sai veits kannatada. Ma olin suht üllatunud, kui ta tagasileenul veel ühes tükis tagasi tuli.
Söögi üle alguses ei olnud vaja nuriseda, kuid lõpu poole läkks juba veits kahtlaseks - paar oliivi ja hukkas sai, mmm nämmu. Tänu minu küsimisvajadusele saime tasuta õhtusöögi kohalikyu linnapea kulul. Ma ei saa aru, mis keegi teine ei küsinud midagi, mul oli juba veits kahtlane kogu aeg oma kätt tõsta. Vähemalt ta enam vähem teadis, kus Eesti asub ning küsis mõnituseks vastu ka, et kas ma tean, kus Türgi asub?! Hõmm - Äkki on see mingi saar Läänemeres?! Igastahes kogusin plusspunkte ja sain tema parema käe tähelepanu osaliseks. Tänu minu Eesti turvadele ei läinud asi käest ära:D:D:D Mulle öeldi, et näen välja nagu üks Türgi modell - eee loodan, et tuleb ots otsaga ikka kokku. Ma ei kujuta ennast ette Türgis elamas, kus valitseb naiste ja meest vahel "võrdsus". OOoj aa kindlasti tulen pärast kooli lõpetamist sinna tagasi, elama, edasi õppima ja töötama - mitteee. Huvitav, miks siis linnapildis näeb ainult logelevaid mehi, naised magavad või?
Kui üks vahejuhtum välja arvata, siis Türgi meeste maie natuke minu silmis tõusis, Seal on isegi 10% mitteperve ka.
Türgi meeste tantsimine oli ikka üle kõige. Ma leidsin nende vähesel liikumisel seletuse ka, vaata, nii palva on, et lihtsalt vähem higistada. Puusatöö tegi ikka silmad ette:D Suitsetamine käis ikka päris närvidele. Nendega begemoni mängides üks küll üritas mitte suitsetada, kuid ta näost paistis küll piin:D
Kokuvõttes oli täitsa tore reis. Nägi jälle teistsugust kultuuri, toitu, inimesi, mõistsin, kui hea on ikka Eestis elada, kus inmiesed saavad sinust aru ja oskavad inglise keeltt, mitte ei pea erilisi võimeid om asuuga tegema. Itaallased olid toreda. Stefano minu suhtes liigagi, kuid meie armukolmnurk oli ikka üle kõige, mis tsukks võtaks lambist teise selga istanbuli lennujaamas?! Martin siiski sai ta lõpuks endale:/:D Kahju, et pärast 8h bussireisi ( muidu 4h peaks kuluma), kõrvatropid kulusid küll marjaks ära, ei jõudnud enam Istanbuli linnapeale, kuid nüüd ongi põhjust tagasi minekuks;)
Suht irooniline või mis, kui ma siin Türgist kirjutasin hakkas just MSNis üks türklane minuga pervitsema:D:D

Laulupidu!
Ma jõudisn südaööl Tartusse ja mõtlesin koori bussiga minna, kuid ma tõesti ei viitsinud pakkida ja nii läksin orkestri omaga, mis läks hiljem. Täiega külm oli. Vähemalt oli buss 24/7 meie käsutuses ning juua jagus ka seal:D Esimene õhtu läksime kuhugi Saulele orkestriga esinema. Täiega külm oli ikka, Vähemalt saime kiikuda. Teisel päeval läksime juba nii vara ronkäiku, et see ootamine viskas juba kopa ette. Avamine oli lahe, kuid mulle eriti need valikkoorid peale ei läinud. Läksime siis Triinu ja ... bussiga linna. Suutsin teed rajada kohe esimesele bussile. Ma ei hakkanud kooli tagasi minema, vaid jäin linna. Sai Angelis käidud. Minu riietust parem ei mainiks:D Orkestrijakk ja kõik muud riided, mis mul kaasas olid. Täiega palav oli, kuid nii head muusikat lasti ikka. Sain endale ka uue hüüdnime- hahha. Teine päev oli veits huvitavam, kuigi sain vist 1h magada, sest pidin kooli oma asjade järgi minema, oli suht mitte väsinud. KUigi hommikuses proovis oli räme külm. Suht võimas oli ülevalt kaare alt lainetamist vaadata ja seda, kui eahvas ei tahtnud ära minna. Mul oli vaja siiski Haapsalu bussipeale jõuda oma kohvrit kärutades. Ma võisin vist pärsi närvar olla:D

Haapsalu!
Tulevikus ma küll täiskohaga treeneriks ei hakka, kuid täitsa tore oli väikseid õpetada. Ikka hullult sai süüa:D ja ka juua. Veiniõhtud olid peaaegu igapäevased. Kohalike sai ka tutvustsobitatud. Märkimisväärseks jäi Heeringas. Muideks ma nägin esimest korda elus ka jaanimardikat. Iloni võlumaa uue kino sai ka personaalse seansiga ära tsekatud ja õudukat vaadatud. Kohalikku vekeskust külastasime ka. Torust sai isegi suurema hoo kui Auras. Käisime ka uues Aasia resoranis. Ploomimahla ei olenud - Seda ma arvasingi:P Haapsalus ei ole ikka üldse elu. Kui siis ainult õhtul hilja, kui sind kutsutakse iga nurga peal pinnale:D

Pärnu!
Ühe nädala jooksul sai siis 2 korda Pärnus tsillatud. Väga head ilmad olid ja ma põlesinisegi ära nii, et panin hapukoort näkku. Seal vahupeol sai ka käidud. Päris öel olin ja üritasin no nii kogematta mimmusid vahuseks teha:D Mulle eriti see muusika ei meeldinud. Vahepeal oli selline tunn, et ma uppun sinna vahu sisse sõna otseses mõttes ära. Pärast pooole hakkas ka külm, aga neil ju kohvi ei müüda. Mõne 5G telefon läks ka katki. Arendasin oma võrguoskusi ka. Üle pika aja sai ka muuli lõpus ära käidud ja täitsa üllatus, et vets oli tasuta.

Emajõgi!
Selle kaldal olen hoolega oma võrguoskusi lihvinud. Kuid siiski olen "eriti osav" :D Ükskord leiti samal ajal Emajõest ka laip. Tahtsime vaatama minna, kuid päris ligi siiski ei tikkunud, sest ööse tahaks ikka magada. Selle tursunud ja raskesti isikut kindlaks tegevat näo kirjeldamisest juba piisas. Ta oli vist juba mõni päev seal vees ligunenud. MInu lollima küsimuste topi langeb ka tuletõrjujale, kes kandis tekki, esitatud küsimus, et kas see laip on ikka surnud?:D Muidu must huumor lendas ikka igasse kaarde.

Ülejäänud aeg!
Kohustuslikud vabatahtlikud maal käimis retked sai ka ette võetud. Fakt on see, vaid seal saab korralikult rahus puhata, päevitada ja ujuda. Süüa mannavahtu ja lillkapsast ennast lõhki ja vanaema hoitud kirsse avalikult salaja ära süüa. Metsast mustikaid korjata ja sääski toitsa ning 3 korda kaseoksi toomas, sest esimene kord ei olnud piisavalt, teine kord tõin hoopis lepaoksi ja kolmas kord ma lihtsalt viskasin oksad lauale ja panin plehku:D Kohalikus poes jalahooge teha nii kaua, kui vanaema ütles mulle kurja hälega, et kas sa oled mingi "mõtsaline või", ega see ei seganud mind tema seljataga toimetamast:D
Nautisin ka 18aastase hüvesid, teate küll mida see tähendab:D Sawale jäin küll vahele, kui liiklusteooria õppimise asemel kluppi läksin ja sellepärast järgmine hommik oma ID ARKi minnes maha jätsin. Õnneks tõi Maritin mulle selle järi ja ma sain läbi - wipii
Trenniga oleme ka algust teinud ja siia maani on veel kõik kondid ja muud liikme terved, kui küüned välja jätta:D
Homme siis Rootsi ja pühapäeval Inglismaale.


Comments

Popular posts from this blog

Ema"puhkus" Taani moodi vol2

The Birth Story vol 2 💞

Rasedus vol 2 💙