Jaan läheb kodunt!



Tere jälle üle pika aja. Täna on aasta kõige lühem öö ehk Jaanipäev ehk Võidupüha ja mina kirjutan blogi?!:D Tegelikult tulin natuke aega tagasi Pangodist. Lili kutsus grillima ka, kuid ma ei tea, kas lähen. Homme varahommikul kell 3 läheb siiski buss Tallinna. Nii haige, et normaalsel kellaajal ja normaalse hinnaga ei välju ühtegi bussi. Nimelt ma lendan homme Türki. Seal toimub rahvusvaheline noortelaager, kus käsitletakse võrdõiguslikkust ja utoopiat. Ma täiega loodan, et seal on ilusad ilmad ja ma saan neegriks, sest muidu oleks suht feil, siin ju olusad ilmad samal ajal. Oleks tore ka, kui Istanbulis ellu jääks kõigi oma varaga ja üle üldse 9 päeva jooksul. Üritasin võimalikult vähe asju kaasa võtta ja ütleme nii, et pikki riideid eriti ei ole. Edu mulle ja et ma elusalt ja rahulolevalt ikka tagasi jõuaksin:P

Ma vist ei ole oma sünnipäevast ka midagi kirjutanud. Igastahes olin mina see geniaalne, kes oidas esmaspäeval. Järgmine päev oli koolis küll väga tore olla. Kaspar jäi vist isegi vene keeles magama:D Hea, et autosõit jäi ära. Ma suutsin ühe hommiku jooksul 2 korda oma jalgrattaga liiklemisega teistele jalgu jääda. Kingid olid nii vedelad, kui ka tahked.

Autokooli eksamid said ka tehtud üle kivide ja kändude. Sõidus feilisin küll külgboksiga ning muidu sõitmisega. Ma ei olnud selle autoga harjunud. Sai veits ka sõduõpetajale taksot mängida ja torumees ning tema naist sõidutada.

Kooli selle perioodi hinnetega ma ei ole rahul. Suvel pean ennast käsile võtma ja vormi ajama. Miks ma ei oska inglise keelt? Kanuumatk oli ka päris tore. Me Siimuga pidurdasime täitsa hoolega viimased olles. Asja mõte oligi rahulikult sõita. Ainar on ikka üks igavene metsavend, kuigi punkrit tal veel ei ole. Mõni mängis jälle emot, nimesid me ei nimeta, kuid otsa vaatame:D Tann peaks iluvõimlemisse minema ja palju õnne Johannale taara eestXD Informmatika viimase töö ajal loksusid teadmised paika, kuid tänaseks on toimunud jälle üleujutus. Kädi patuudi-basseinikülastus oli ka lihtsalt super.

Koolide lõpetamised läksid edukalt. Ma pean kõvasti vaeva nägema, et saada Martiniga võrdväärsed või paremad tulemused. Heleni ja Lilianniga ei tasu musakooli lõpetamise ajal ees istuda, sest kanepilaks on garanteeritud. Jula lõpetamisel oli ühel väiksel tüdrukul `rinnahoidija`peas. Ei, me ei ole õelad:D

Triinu sünna oli ka täitsa tore. Enne seda sai Tallinnas rongiga tsillida. Nii mõnus oli nii sama turiste jõlitada. ma jälle valisin vale tänavavahe, enam seda ei juhtu:D Sai ka klubis käidud ja Marise kasvatajat mängida. Südamlikud kaastunded. Kino eri igat pidi - Viimane maja vasakule, mida veel tahta:D

Eks ole veel nii mõndagi selle aja jooksul juhtunud nagu näiteks ootamatud kutsungid ujuma -miks mitte ka paljalt ilus tüdruk, mis sul ikka häbeneda?! Või siis nagu mulle õhtul sooviti - Ilusaid Jõule:D

Comments

Popular posts from this blog

Ema"puhkus" Taani moodi vol2

The Birth Story vol 2 💞

Rasedus vol 2 💙