head aega vabadus


Et siis viimased päevad veel 17 aastasena. Ma nii kui nii jään samasuguseks, mis sest, et üks aasta kukkub juurde, kui keegi küsima peaks. Ja no eks kortse tuleb ka juurde:D Ma ei jõuagi vist enam seadust murda:/. 3 brünetti 1 blondi tuvastajaga - pole paha:D Marisega kluppi minek on siiski äärmiselt ekstreemne ettevõtmine. Vähemalt teil oli lõbus, on mida meenutada - muidu oleks nii või naa õhtu lõppenud nagu alati:P

Autoõpsiga on meil `vastastikused soojad suhted´ - mina teen nimelt vigu, et saaksin juurde plekkida ja temaga rohkem aega koos veeta - vähemalt õps arvab nii:D Autodel võiksid siiski läbipaistvad uksed olla, siis ma näeksin, kas sõidan äärekivile otsa või mitte;)  Raske on olla sõidutunnis keskendunud liiklusele, kui väljas on palav ja autos nagu saunas, ning inimesi nii palju kõnniteedel, nii et on mida vaadata:D ei ma ei ole perv, armastan siiski lapsi ja koeri:D 
Esmaabikursused said ka läbitud:P

Näiteringiga oli ka kunagi ammu esinemine. Saime oma -jota-küla-meeste mängimise eest parimad naisnäitleja tiitlid - wipii. Selle eest käisime teatris. Siit meenud, kui trinitiga ülikoolis üht loengut käisime kuulamas - selle naise iga 3 sõna oli am, ma ei am, teagi...

Vahepeal jõudis olla ka Magnuse sünna. Oma õllepudeli asukohta ikka mäletaks ju:D Eile käisime kinos - liiga kurb film oli Heleni jaoks, mul lõbus = kino naeris filmi kõige tundelisema koha peal - mark:D

Trennis ikka rabame, see nädalavahetus eestikad, huvitav, kuidas see kord läheb?:D Tartukatel saime üllatuslikult 3 koha ha-ha. Ühe prantslaasega sai ka msnis vestlust arendada. Ma ei usu siia maani, et ta prantslane oli, sest ta teadis ainult ühte linna Prantsusmaal ja see oli Pariis. Minu keeletesti läibis ta küll edukalt ja ka selle peale, et minu isa on Türklane, ei öelnud ta midagi:D

Ei tea, kas täna hakkab sadama?=) bye-bye
seitseteist tuul ja torm... 

Comments

Popular posts from this blog

Ema"puhkus" Taani moodi vol2

The Birth Story vol 2 💞

Koh Samui with baby and toddler 🏝