διακοπές:P

Enne vaheaega ei juhtunudki midagi väga erilist. Kiku mõtles meile kava. Reede oli trennimaraton mille hoomikusest workshopist ei saanud ma kahjuks flöödikonkursi tõttu osa võtta. Ma kõmpisin Liisiga Kõrvekülast jala linna, ei no tuul ei olnud üldse vastuXD Õnneks me jõudsime elusalt linna saime isegi kusagil bussi peale. Õhtul sain ka ennast kurssi viidud uue vabakavaga, mis oli täitsa kipa. Kolmapäeval käisme laural ka Hellis külas, oleks meile loomulikult varem võinud öelda:( me olime ikka nagu pärsi omas kodus ja rikkkusime esimesel korral nii mõndagi reeglit, siga valvab nüüd tema järele:P

Maire on olnud selle vaheaja haige ja nii me oleme ise ainult trenni teinud, 13 korda, kui meie arvutused paika peavad:D pole paha või mis?! Vahepeal sai isegi kaks korda päevas vihutud, no liferit nagu mõni ütles i dont think so, või mis mu kolmapäeva IDkadXDXD Päriselt ka vihtusime judokate saunas, no ikka tagumises osas, kuid kui seal järgmine kord tuleb ka aurusauna teha, siis...:D Kutse on juba taskus.

Ükspäev nägin üle pika aja ka Liisut, kes oli tagasi saksalainelt. Pärsi kaua ei olnud teda näinud, kui juba tahtis minu per*** näha, Oook see oli kõigest lauajalgpall, mille ma kaotasin, kuigi sain ühe värava ja selle lõi ka ta iseXD Sai ta külmunud täitsa-lõpp-mis-eluga trummarist kulti ka näha:P Muideks viisin ennas nats jälle O.C ja Odyssuse lainetele, kuid ikka ei ole läbi jõudnud, juba 4 kuu tiksub vist:D Loomulikult sain nats aega ka oma kreeka keelt hrjutada, kuid oleks rohkem tahtnud:( Ma kokkasin ka vist vaheajal natuke, kui ma õigesti mäletan, ah jaa küpsisetort-nämm:D

Lähem siis kohe kolmapäeva peale. Kehva ilm, kuid saime ikka siise. Siit moraal ei ole vaja seadust rikkuda, pilt jääb pildiks ka sinisel paberl:P Illuusiot ei pidanudki näitama, kuid miks meid ikka julmalt alla lükati, oleks võinud ikka ilusti öeldaXD Vahepeal oli mul uba veits imelik - vaatan paremale lilian;jap ja vasakule triin;jah ning mida mina siin teen:D pidasime vastu koduni, mõni tõmbas varem leevet ja nii pidingi jala kõmpima - ah jaa, riietus oli ikka suuper, eriti lili kossid, mis kahjuks vedasi lõpuks alt:D Neljapäeval käisime jälle Hellis. Muideks ükskord taheti meid juba sinna panna tühjale kohale ja teine kord küsiti, et kus on teised?.. et hõmm, missugune kopliment:D Ühed nikad norisid ka musu, ja ei tahtnud meid trepilt mööda lastaXD

Reede käisime Saag V vaatama, natuke jätame siis vahepeal vahele kah, mudu pole enam lõbus:D Ei muidu oli lahe, 1 reas ikka ei tahaks istuda. Täna tegin siis valimispäeva, pärsi nalja sai ikka, keegi ei olnud varem teinud, järgmine kord oleme targemad:D Ei midagi jäi kindlasti ära, kuid põhiline sai vist ikka kirja. Musi-helen on ka Euroopa täpsemalt Itaalia pizzapoiste lantimisest tagasi:P

Comments

Popular posts from this blog

Ema"puhkus" Taani moodi vol2

The Birth Story vol 2 💞

Koh Samui with baby and toddler 🏝