Nädal 12: bakatöö lainel koos päikesega

See nädal ma ei võtnud midagi erilist plaani, kuna oli vaja oma bakatööga tegeleda. Õnneks olid ilmad ilusad ka nii, et sain vahepeal teha tunnise päevitamispausi, kui teadsin, et enamik hiinlasi on tundides. Siis ei vaata nad nii kahtlaselt, kui ma päevitan :D

Karaoke ja lõuna tantsutrenniga
Pühapäeval oli siis meie tantsutrenni nö lõpetamise üritus, kuhu ma ka olin ennast lubanud. Olin ainuke mitte hiinlane ja ega need teised just väga hästi inglise keelt ei osanud.

Kunagine trenn. Leia pildil mittehiinlane?!! :D

Ma olin oma telefoninumbri treenerile andnud ja ta siis helistas mulle pühapäeva hommiku poole. Rääkis mõne sõna inglise ja enamiku hiina keeles. Ma ei saanud päris täpselt aru, kus ja mis kell me kohtume. Nii helistas ta mulle 20 mintsa pärast tagasi ning selgus, et ma peaks juba kohtumiskohas olema. Panin siis helikiirusel riidesse ja läksin sinna.


Viimane trenn: mina, treener ja Yvonne Keeniast.

Kõigepealt suundusime siis koos lõunatama. Ma armastan hiinlastega koos söömas käimist. Nimelt oli tegemist tüüpilise hiina lõunaga, kus me umbes kümnekesi istusime ümber ümmarguse laua ja telliti erinevaid toite taldrikutel, mida me siis üksteisega jagasime. Hiinlased panevad suht palju rõhku ka toidu ilusale serveerimisele, kõige muu hulgast ei puudunud ka mereannid, mida on päris naljakas pulkadega oma taldrikule saada.

Püha lõunasöögiaeg

Edasi siis läksime kõik koos poodi, kust ostsime snäkke KTVsse (karaoke) minekuks. Selgus, et ka hiinlastest tantsjannadele meeldivad väga krõpsud. Meie tüüpiline KTV koht oli kinni ja nii läksime taksodega ühte natuke kaugemal olevasse kohta. Ruum oli ikkagi sama ilus plasmaekraani ja diivanite, lauaga. Päris palju ruume oli seal ja nii ma pärast vetsu minekut ei leidnud tagasiteed ja ma ei jätnud ka selle ruumi numbrit meelde. Õnneks üks hiinlasest töötaja mäletas minu nägu ja teadis, kus ruumis ma olen. Nende neidudega oli täitsa tore koos karaokes olla, sest nad isegi oskasid mõningaid tuntud inglisekeelseid laule. Ei puudunud ka piltide tegemine telefonidega ehk enamik tahtsid minuga sõbrapilti teha :D

KTV grupikas

Uisutamas
Laupäeva päeval läksin siis koos kolme hiinlasega uisutama. Nimelt nägin Cyder pilte we chatis, kus ta uisutas ning ma küsisin talt kus ning ta lubas mind sinna viia. See meeldib mulle hiinlaste juures, et kui nad midagi lubavad, siis ka teevad või no vähemalt need, kellega ma kokku olen puutunud. Nii läksimegi taksoga sinna. Cyder ja ta tüdruk Eva olid kolmandat korda uisutamas ja Cyderi toakaaslane esimest korda, kuid üllataval kombel said nad suht hästi uisutamisega hakkama. See koht asus siis siin lähedal olevas kaubanduskeskuses ja viiendal korrusel. Suuruselt poole väiksem kui lõunaka oma. Sissepääs oli 60 RMBd ehk kusagil 7 eurot koos uiskudega (iluuisud) ja aja pikkuseks oli 1.5h. Mul oli kange soov vetsu ka minna, kuid uisud olid juba jalas nii sain kogeda, kuidas on koos uiskudega hiina vetsus käia (maas auk), päris ekstreemne. Väikestel hiina lastel oli samal ajal uisuraja keskel ka treening. Rahvast oli parajalt ja ikka osati uisutada ka. Tagasi tulles taksot oodates selgus, et uisutamise hinna sees oli ka kindlustus ehk kui sa peaksid uisutades mingi luu murdma, siis see uisutamiskoht maksab haiglakulud kinni.

Uisutamas

Dominikaanlastega baaris sünnipäeva tähistamas
Laupäeva õhtul oli siis mind kutsutud Christina (tantsutrennist ja Dominicani Vabariigist) üllatussünnipäevale. Läksime sinna musta taksoga ehk Yvonne helistas oma sõbrale, kes meid peale võttis ja kohale viis. Kui politsei oleks peatanud, siis oleksime pidanud ütlema, et sõbraga oleme ja see oligi tegelikult tõsi. Läksime siis ühte baari mille nimi oli Paris. Ka seal rippusid erinevate riikide lipud laes ja kujutate ette, ka Eesti lipp oli seal. Me läksime sinna juba kell 7, et lauda saaks, sest hiljem oli see koht päris rahvast täis. Lisaks tavalistele seltsilistele oli ka kusagil 8 Christina sõpra Dominikaani vabariigist. Mina olin ainuke mittepäevitunud kui välja arvata ühte India kutti. Ai ma armastan neid, nad juba oskavad pidu panna mõnuga ja tantsivad nii, et ollalla – Shakira muusikavideost välja karanud kõik tšikid ja kutid. Ma vahepeal lihtsalt vaatasin ning heas mõttes naersin. Laualt ei puudunud õhtu jooksul ka tort koos küünaldega.

Kaardimäng
Siin ühikas on aegajalt õhtuti tekkinud kaardimänguseltskond – kaks sakslast, venelane, keenialane, mehhiklane ja mina. Mängime ühte Hiina kaardimängu, mis on päris põnev, natuke pokkeri moodi, kuid ilma panusteta. Kaarte mängides on selline tunne nagu laagris oleks, kuna muidu kunagi eriti kaarte ei mängi. Täitsa tore on. Ma saan ka kokku mängida venelase, mehhiklase ja sakslastega, kuna oskan natuke nede emakeeli :D

Uus inglise keele õpilane
Ma sain endale ka uue õpilase, kellele inglise keelt õpetan. Tegemist on 11. klassis õppiva tüdrukuga, kes läheb sügisel Kanadasse elama ja tal on vaja inglise keelt paremini osata. Nagu ikka, kirjutab ta suht normaalselt, kuid kõneleda on vaja paremini. Tegelikult oskab ta päris hästi inglise keelt, ainult aksent on juures ja mõnede sõnade puhul hääldus vigane. Minu ülesandeks ongi rohkem suulist osa arendada.


Juhuslik pilt pärast joogat

Comments

Popular posts from this blog

Ema"puhkus" Taani moodi vol2

The Birth Story vol 2 💞

Koh Samui with baby and toddler 🏝