Glasgow reisi lõpp!

Enne uue reisi algust peaks lõpuks vana kajastamise ka lõpetama nii palju kui veel meeles on.

Kui ma ei eks, siis viimasel päeval üritasime veel võimalikult palju muuseume külastada. Päev oli sügiseliselt ilus ja päiksepaisteline. Kõigepealt jäi meile teepeale botaanikaaed ja seal oli hästi suur talveaed, korraks oli tunda nagu oleksin kusagil vihmametsas. Palmid olid 10 korda suuremad, kui minu kodu oma :D Ühes toas olid ka putuktoidulised taimed ehk killer plants, õnneks pääsesime sealt eluga tulema.

Pärast siis suundusime veel Glasgow ülikooli ja sealsesse muuseumisse. Seekord siis päeva ajal. Lisaks jõudsime veel kahte teisse muuseumi, kus kajastati kunsti, midagi väga erilist ei olnud. Need olid vist modernse kunsti muuseumid. Üks reisilistest oli juba ära väsinud, kuid ma tahtsin veel Glasgow eluolu kajastavasse ajaloo muuseumi minna. Martin tuli siis kaasa. See oli päris lahe. Nägi, kus 20 sajandi alguses-keskpaigas-lõpus Glasgows elu käis, mida kanti, kus pidutseti, kuidas sõda üle elati jne. Maja oli ilus ja sealt ei puudunud ka talveaed. Kui ma Glasgows elaksin, siis käiksin tihti seal raamatut lugemas ja kohvikus kohvi joomas või siis kontserti kuulamas.

Järele jäänud päeva sisustasime nii riide kui ka toidupoes šoppamisele.

Kolmapäeval alustasime juba hommikul teekonda Glasgow lennujaama. Alles Glasgows kohapeal olles jõudis mulle kohale, et tagasilend läheb teisest lennujaamast, kui me saabusime. See lennujaam oli lähemal ning bussijaamast sai sinna bussiga 20 mintsaga. Suht jõhker oleks olnud, kui me valesse lennujaama oleksime läinud, mu ema ei oleks kunagi seda mulle andestanud :D Lennuk läks siis London City airporti. Nimetaks seda ärilennuks, sest terve lennuki peale (2 istet mõlemal pool) oli vb ainult nn 5 matsi (meie nende hulgas), kellel ei olnud pintsaklipslase väljanägemist ja 90% reisijatest olid mehed, veits pealael juba kiilad. Ju siis läksid pealinna äri ajama. Sinna lennule kaotasin ma ka oma halli mütsi. Siin kohal langetame kõik pead selle mälestuseks, teist sellist ei leia ma kusagilt.

Londonis tuli siis lennujaama vahetada, äkki Stanstedi. Ühesõnaga sain jälle oma rongi-metroo orienteerumisoskused proovile panna Victoria Stationisse, kust me bussi lennujaama võtsime. See läksi suht libedalt. Ma sain ilusti oma oisterit kasutada ja emmele lihtsalt ostsin pileti. Aega jäi isegi üle ühe kohvi jaoks ja nii sama tukkumiseks. Ma olen nüüd vist kõigi erinevate Londoni ja lennujaamade vahelist pakkuvate bussifirmade teenuseid kasutanud ja tean, kust kõik väljuvad :D Londonis väga tšillimiseks aega ei ole, kuid teel lennujaama sai bussi aknast Big Ben ja Tower Bridge üle vaadatud.

Seekord siis saime otse Stanstedist Tallinna ja lend läks viperusteta. Glasgow-London lend vist kestis 1,5 h. Sama kaua lendan ma täna Tallinnast Kopenhaagenisse :D Bussi graafikuga ka joppas ning saime ilusti Tartusse. Lõpp hea kõik hea.

Ma tahtsin ka pilte panna, kuid see paneb siin näkku, ok siis.


Comments

Popular posts from this blog

Ema"puhkus" Taani moodi vol2

The Birth Story vol 2 💞

Koh Samui with baby and toddler 🏝