Pühapäev Glasgows

Unustasin ennem mainida, et ega ma täpselt ei teadnud, missuguse ukse taga Martin elab ja alguses koputasin valele uksele. Küsisin sealt siis ühelt naiselt, ega ta ei tea, kus mingid eestlased siis majas elavad ja siis ta viitas vastaskorteri uksele :D Pühapäeva hommikul sai siis pannkooke – jei. Ilm oli Inglismaa kohta üllatuslikult päikseline (meil vedas kõigil päevadel ilmaga). Asusime siis muuseumidesse kolama. Seadsime jala sammud sinna poole. Esimeseks peatuseks oli Kelvingrove kunstigaleriisse. Nagu siililegi teada, siis muuesumid on Inglismaal tasuta. Seal sai siis palju kunsti nautida.Sin pilte sirvides näen, et seal olid ka mingid topised ja fossiilid. Ma külastasin nii palju muuseumeid selle tripi jooksul, et kõik on oma sisuga sassis:D Mulle meeldivad hullult inglise maastikumaalid. Eks seal oli ka Rembrandi ja muidu tuntud kunstnikke, kelle nimed kõik meeles ei ole.

Wanna Be eestlasest kohalik Kelvingrove Art Galleries elevandiga. See natuke meenutas Londonis olevat Ajaloo muuseumit.

Edasi sammusime Glasgow trenspordimuuseumi, mis oli 2013 aasta Euroopa museum. See oli täiega lahe. Seal oli ülevaade transpordivahendite ajaloost lisaks igasugustele autodele, motikatele, ei puudunud sealt ka lapsevankrit, jalgrattad. Üli lahe, soovitan soojalt. Muuseum asus jõe kaldal ja seal sai ka minna ühe jahi pardale. Mööda jõeäärt komberdasime O2 areenast mööda tagasi linna. Lõunaks sadasime siss ühte pizza restorani, kus menüüs olid igasugused õlled j aka Eesti A. le Coq ei puudunud sealt. Kõhud täis, sai jalad poodidesse tõsta. Täiega nõme oli Glasgows see, et kõik poed pannakse kell 18 õhtul kinni ka tööpäeviti. Ma nägin üksõhtu ka gildis meest peokleidis naine käevangus mingile pidulikule üritusele minemas – lahe. Sai ikka retsilt kõnnitud ja nii võtsim eõhtut rahulikult, sest järgmine päev oli plaanid Edinbourghi kolama minne.

Transpordimuuseum - küik ajaloo "sapakad" ilusti seinal reas.

See jaht.

Glasgowle on Šotimaa tööstuslinn, kus iseloomulik vana ja uus kõrvuti. Kesklinna lähedased elamurajoonid on ühtlasema arhitektuuriga.

Taustaks siis Šotimaa parlamendihoone kui ma ei eksi.

Ma nüüd veits tegelen oma baka tööga, lähiajal jätkan reisiga.

Comments

Popular posts from this blog