Töövaba nädal USAs!

Ja olengi ringiga tagasi Eestis, Tartus. Eile ehk siis pühapäeva õhtul jõudsin. Ma siin vaikselt oma fb postitust vaadates mõtelsin, et kui ma ei üritaks eesti keeles blogi pidada, siis arvatavasti teeksin veel rohkem kirjavigu.
Eelmine kord unustasin vist kirjutada, et ma jäin Myrtle Beachi randa üksinda päevitama, sest ei viitsinud suveniire vaatama minna, vaid tahtsin parmupäevitusest lahti saada. Kuid sellega oli see mure, et ega ma täpselt ei mäletanud, kuhu me selle auto üarkisime, kuid seal pidime kokku saama. Ainuke asi  mida ma mäletasin oli see, et maksta tuli 5 dollarit :P Nashvillis tegime siis check-outi ja istusin 14h läpaka taga ja toksisin/kontrollisin klientide andmeid või istusin muidu mingites järjekordades. Tehtud ta sai vähemalt. Õhtul hakkas siis sõit Gatlinburgi poole koos Epu, Narva ja Taneliga, teised jäid veel check-outi tegema. Ega kaua ei saanud sõitagi, kui tuli teha esimene tanklapeatus, et lõpuks ometi , pärast 3 kuud, sai karsklase eluga hüvasti jätta. Sellega oli ka oma miinus pool, sest juues tiheneb ka vetsu mineku vajadus ja nii toimus meil Walmarti jõudes võidujooks sinna suunas. 
Gatlinburgis oli meil see aasta nunnum maja kui eelmine aasta, 2 korrust, ei olnud enam nii kõrgel mägedes ja soojendusega šakuusi, kuhu me kohe ka tormasime enne homeschoolerite saabumist. Lihtsalt nii mõnus on väljas istuda, super vaadet nautida ja juua ning kõige tipuks diivanile magama jääda. Järgmine päev siis asusime rahakotte kergendama ehk läksime šoppama. Õhtul said siis kõik ennast üle pika aja jälle ilusaks lüüa ja väljas toimus pidulik õhtusöök. Võiks mainida, et mu kleit oli küll järgmine hommik kuidagi väga laiguline, ma ei kujuta ette kui palju erinevaid jooke mina ja teised mulle peale valasid :D Kaks hommikut käisin jooksmas ka, kuid mäest üles väga jalad ei vedanud, sest suht järsk oli ja mu hüppeliigesed ei ole suvest veel toibunud. Hommikul siis jälle lebotasin rõdul ja nautisin vaadet koos päevitamisega. Ning päraslõunal läksie jälle šoppama, seekord siis Noxville. Tahtsin endal i phonei osta, kuid uus tuleb välja alles mingi 10 päeva pärast ning siis vanemate hinnad kukuvad 100 dollari võrra. Ja täiega nõme, i pad maksab ka vähem kui i phone. 
Reede varahommikul asusime siis oma homeschoolerite bussiga teele Nashville lennujaama poole. Raul ei lasknud mul magada, sest kuna ma ronisin ette, siis pidin teda üleval hoidma. Nashvillest lendasime Washingtoni ja sealt New Yorki. Lennukis on ikka nii ebamugav magada. New Yorgis siis mõtlesime, et kus siis ööbida. Seekord otsustasime millegi lähema kasuks ja võtsime neljase toa seitsmele 57th tänaval Manhattenil, mis on kõigest 5 mintsa jalutuskäigu kaugusel Central pargist. New Yorgis oli ilm ka päris soe õnneks. Esimesena sõitsime siis metrooga 9/11 parki või ma ei teagi, kuidas seda nimetatakse. Sissepääs sinna on tasuta, kuid ennem tuleb internetis ennast registreerida. Mul oli jookide avamiseks ka taskunuga kaasas, mis konfiskeeriti - turva vaatas küll mind kahtlase näoga, et milleks sulle blondiin küll see taskunuga kaasas on (haha tegelt olen vene spioon :D). Pärast sain õnneks tagasi. Edasi kõmpisime siis Brooklini sillale (loodan, et kirjutasin õigesti). Teepeal tegime vikese supluse ka purskkaevus koos väikse spanik posiga, kes hüppas seal koos meiega. Silla peal oli nii tihe sabimine - jalakäijad, turistid, jalgratturid, jooksjad ja kõik koperdasid üksteisel jalus. Vaade oli ikka täiega nummi, eriti siis, kui pimedaks läks. Edasi siis ptrooga Time Squarile ja sealt liikusime edasi Central parki. Väikse peatuse tegime ka ühes marketi ja ostsime keelekastet, mida siis Central Pirogov pargis nautisime. Pärast südaööd jõudime hotelli ja siis oli mõte kusagile kluppi liikuda. Sai nii siia kui sinna põigatud ja siis jõudime mingi ööklubi Paša juurde ja see nägi küll välja nagu filmides, kusagil kõrvaltänaval. Turva tegi meie IDst ka pilte - loodan, et neid ei hakata kopima ja teistele võlts IDsid tegema :D Sisse saime, kuid pileteid ei raatsinud osta - 40 dollarit.
Laupäeva hommikul liikusime siis linna šoppama. Ega meil väga kaua aega ka ei olnud. Seal ikka nii palju neid poode ja riided nii ilusad ja veel nii odavad. Tagasi hotell pakkide juurde jõudes oli meil dilemma, kuidas me lennujaama saame. Alguses oli mõte minna metroo ja rongiga, siis takso ja rongiga, siis limusiini ja rongiga ning lõpuks läksime ainult limusiiniga. Muideks ei läinudki väga palju kallimaks  kui muude liiklusvahenditega oleks 7 peale läinud. Ainult ega me keegi ei teadnud, et mis lennufirmaga ja mis terminalist meil lennuk üldse läks ja mul oli kõige tipuks veel hull vajadus vetsu ka minna, mis tuli jälle keelemärjukesteks. Siis tegime ühes terminalis peatuse - mina tormasin täie tabiga vetsu ja teised tšekkasid järgi. Meil lnnuk tõusis veits hiljem üles halbade ilmastikuolude ja ei tea mis muudel põhjustel veel. Ma täpselt ei kuulanud, sest magasin lennukis. Ah jaa, ma olin tšek innis jälle nii osav, et jätsin oma vee alles :D Jõudime siis Oslo lennujaama, kus oleksime äärepealt külmarabanduse saanud, sest väljas kõigest 8 kraadi sooja. Mõte oli küll korra linna tšekata, kuid kõik olid nii väsinud ja ega meil vastavaid riideid ka ei olnud. Lennukis oli kohe tunda Eesti õhkkonda, millele aitasid kaasa ka minu taga isuvad 2 Eesti meest, kes üksteise võidu alkot tellisid :D
Ja nüüd olengi tagasi armsas kodus, Tartus, kus ei ole midagi muutunud, kui siis ainult Martini toas on põrand ära lihvitud :D

Comments

Popular posts from this blog

Ema"puhkus" Taani moodi vol2

The Birth Story vol 2 💞

Koh Samui with baby and toddler 🏝