puhkus enne õpinguid

Pühapäeva hommikul kõmpisin siis oma proovipäevale. Kõigepealt nägin siis ise ka ära London Bridge show, mille flaiereid pidin pärast jagama. Alguses näidati klippi London Bridge ajaloost, siis näideldi erinevaid etappe London Bridge ajaloost ehk siis nn monotükid erinevates ruumides. Päris lahe oli kuulda briti aktsenti, kuid mõni räkis nii kiiresti, et ei jõudnud jälgida. Ja kõige lõpuks tuli siis õudne osa. Pidime üksteiselt õlgadest kinni võtma ja nii läbima õuduste rada. Tegelt oli ikka päris jube kohati, sest seal olid päris inimesed, kes kollitasid. Ühes kohas oli ka üks mees mootorsaega :D Pärast seda, siis  riietati mind vanaaegsetesse riietesse ja tehti ka grimm, mis kujutas lihtsalt verehaavu näos.

Anti flaieripatakas kätte ja läksin jagama. Seda ma ootasin tööst, kuid siis selgus, et tegelikult ei ole asi ikka nii lihtne. Pidi ise inimeste juurde minema (sihtgrup siis paarikese, sõbrad, pered lastega) ja pakkuma ning siis ka andma 5 naelase flaieri, mille põhjal said boonust, kui see inimene läks vaatama. Asja tegi veel põnevamaks see, et otse üle tee oli teine firma, kes pakkus samasugust meelelahutust ja see paistis päris populaarne olevat, sest suht paljud tegelikult küsisid hoopis minu käest teed sinna. Suutsin vähemalt ühed Austraali kutid ära rääkida. Tegelikult ega töö konti ei murdnud ja oleks päris arendav mugavustsoonist välja minek, kuid ega ilm siin just kõige parem ei ole välitööde jaoks ning mulle tundus see kuidagi kahtlasena ka. Teised töölised olid ka noorema poolsed, kes tegelikult midagi ei õppinud, vaid töötasid seal, mõni oli selline wannabe manager, kes käitus nagu boss, kuid tegelikult ei olnud. No jah, igastahes läksin pärast lõuna pausi minema ja ei kahetse.

Pühapäeval oli ka meie ühika tutvumispidu, mis tähendas, et all puhkeruumis said kõik kokku, jagati veine (mis maitsesid jubedalt) ja snäkke ning siis räägiti muu seas ohutusest. Pärast seda jätkus üleüldine jooming-tutvumine. Osad läksid hiljem fiesta peole, millele ma ei raatsinud 20 naelast piletit osta. Polnud hullu, sest ega siia ühikasse jäi ka piisavalt rahvast maha. Sain veel spagette tehtud koos UK, USA ja Singapuriga. Tegelikult põhiliselt UK tegi ja ülejäänud vaatasid pealt. Videost saab stiilinäiteid vaadata.

Esmaspäeval käisime Michelliga National Gallerys ennast harimas. Siin on muideks kõik muuseumid tasuta. Nägime siin vanu tundtud kuntsnikke nagu Rembrant, van Gough, Moné jne. Seal olid osad isegi maale järgi joonistamas. Jalad väsisid ikka kõndimises ära ja siis me päris tervet muuseumi läbi ei käinudki. Õhtul oli siis minu õppimis deparmendi, milleks on SESS tutvumine ühes paaris. Sai siis jälle tutvutud. Ausalt öeldes on mul veits sellest tutvumisest juba kopp ees, ei viitsi lihtsalt seda small talki arendada :D Sealt läksime siis kluppi metrooga. No ühel tsikil olid ikka sellised püksid, et pool kanni väljas ja siis veel kõrged platvormid. Klubi ukse ees otsiti ja katsuti mind ikka nii läbi, et üheski lennujaamas ei ole ka nii läbi kombitud. Kott ka keerati suht tagurpidi (kuid minu taskunuga nad ikka ei leidnud või otsisid nad ainult alkoholi). Pidu oli täiega lahe tegelikult, rahvast oli palju ja muusika oli päris hea. Kõik tantsisid ikka päris hullult või no asi oli ka vb selles, et keskmine vanus oli vast 19 ringis :D Päris kaua olime seal, kui avastasime, et olemas on ka RnB saal, kus lasti veel ikka veel lahedamat mussi ning DJ tegi päris hoolega Kings colledgeit maha. Ja ei väsinud kordamast ka, et UCL on maalimas 4 kohal. Tagasi siis tulime doubledeckeriga (või kuidas seda kirjutatakse) koos paljude teistega. Buss läks ikka nii täis, et osad jäidki järgmist ootama ja loomulikult läksid bussi aknad ka uduseks nii, et päris täpselt ei näinudki, kus kohas peaks väljuma. Koju jõudes tsillisin siin veel unetute uk korrusekaaslastega ja sain teada täpsemalt UK 18aastaste elumuredest ja üldse UK gossipit :D

Teisipäeval - ma ei mäleta täpselt, mis ma päeval tegin. Käisin kunagi jooksmas, ah jaa, kohe hommikul käisin seal. Jaja meelde tuli. Siis oli ka finansial and economics klubi ekskursioon Londoni ärikvartalisse koos giidiga. Päris tore oli kuulata ja infot erinevate hoonete ajaloo kohta teada saada. Alljärgnevalt pildilt võite näha, et me Michelliga olime suht ainukesed mittekollased. Üks nunnu blond tsikk oli ka, kuid ta tegi pilti. :D

Sealt seikleisme metrooga tagasi. Mõnna transport see metroo, kallis küll ka. Minu kõrval luges üks oma Ipadist mingit raamatut ja oh seda imet, mu silm peatus minu nimel - Marie oli vist mingi tegelane seal. Õhtul oli siis SESSi pubiralli, kus käisime 4 erinevas siin UCLi lähedal paiknevas pubis joomas. Seal kohtasin siis ka inimesi North-Carloinast :D Ah jaa, ka soomlaseid. Ja sai veelkord tutvutud - jeee. Vb ma pingutaksin selle tutvumisega rohkem, kui ma siin pikemat aega õpiksin. Kahju, et õppemaks nii kõrge on, muid oleks üli lahe koht õppimiseks ;)

Täna hommikul siis oli ühe teise tööpakkumise kaudu infotund, kuidas ohtult flaiereid laiali jagada :D Seal siis rääkisime põhiliselt, kuidas asju õigesti tõsta, et endale viga ei teeks ja väldiksid seljavigastusi. Päris õpetlik oli - huvitav, kas mõni Eesti tööandja ei ole selle peale mõelnud, sest asjade väljapanekuga tegelevad peaaegu kõigi kaubanduskettide töötajad, kuid meil vist ei ole see oma töötaja tervise eest hoolitsemise armastus nii kaugele jõudnud :P

Käisin ka raamatukogutuuril mingi vale teaduskonnaga, kuid ma juhtusin parasjagu seal olema ja mõtlesin, et mis seal ikka, hüppan korra läbi. Midagi keerulist ei tundu, kuid siin nad alles läksid elektroonilise otsingu ja tellimise peale üle ning on nii uhked selle üle :D Ja laenutada saab kõige kauem 1, 2 nädalaks :( Ju nad siis ootavad, et m ekohe ära loeksime. Ma olen harjunud ikka 2-3 kuud raamatuid enda käes hoidma :D

Comments

Popular posts from this blog