8 - Calin McRae

Heia!
Seda ndalat iseloomustab ralli. Lihtsalt sõitsin maal ringi, nautisin loodust, tsekkasin maisipõlda ja muid asju, mida nad siin kasvatavad, vahtisin hobuseid, lehmi. Üks päev nägin isegi madu üle tee roomamas. Enam ma nii väga ei julge mööda muru siin joosta. Üks päev oli ka räme äike ja tuli rahet ka. Ma räigelt kartsin, et rahe veel mõlgib minu rentali ära ja pean jälle maksma. Nii siis istusin puu all autos. Õnneks midagi ei juhtunud. Pärast metsavahel sõites olid tee oksi täis ja täiega udu oli, sest asfald oli kuum ja kui vesi peale sajab, siis kõik auras nii, et nähtavus oli 5 meetrit. Kohtasin üht peret, kes homeschoolis oma lapsi ja ema oli kaks nooremat lapsendanud - üks poiss oli must ja teine tüdruk oli pärit Hiinast. Nunnu pere oli ja ütlesin seda ka emale ning tema vastas, et tänud Jumalale on nad nii ilusad ja õnnelikud. Hõmm, peaks ka vist kirikusse visiite hakkama tegema. Kohtasin ka ühte peret, kelle tütar oli tapetud tema enda mehe poolt 22-aastaselt. Ema näitas mulle tema tuba ja see oli täpselt nagu mõnes filmis. Pildid seinal naeratavast noorest naisest ja ilusad soovid sõprade poolt. Ta kannatas koduvägivalla all ja ta narkomaanist mees oli ta mõrvanud, sest naine tahtis ta maha jätta. Pere leidis tütre 6 päeva pärast kusagilt kraavist. Võttis kohe isu kunagi abielluda ära :D
Ka võib vahest päris vedada, kui koputada valedele ustele, sest vanavanemad võivad ka raamatuid tahta  Eile nägin ühte peret, kellel olid kaksikud ja nad olid aju puudega nii, et nad ei saa kunagi normaalselt rääkida, liigutada ja kõike muud. Ühesõnaga - laste saamine on ka tulevikus kõne all :D Selle nädala lõpus inimesed ostsid raamatuid - kas keegi maksis neile, et nad seda teeksid?! Üks maja oli nagu Itaalia pallee. Ema oli nagu mimmu. Kui ma sisse läksin siis, ema kleepis kivikesi oma uutele bikiinidele, sest ta oli minemas karriibimere gruiisile. Ja üldse ma ei saa aru, kuidas ta emaks olemisega hakkama saab - ikka jõhker mimm oli. Ta oli disainer ja ta maja oli ka ikka kõigega oli liialdatud. Tal oli üks tüdruk, kes teda aitas seal ja oli ajudega inimene seal. Tal oli noorem laps 3 aastane poiss, kes ikka kandis pamperseid ja lutti. - Tule taevas appi. Pimedas on vahepeal natuke raskem vahepeal tagsiteed leida ja siis ma eksin ära :D See nädal venisid õhtud väga pikaks ja nii mul ei olnud 4 päeva aega oma pead pesta, kuid tuli ka vihma päeval nii, et sain ka veits puhtaks :P
Ma sõidan nii palju autoga, et mu köed kasvavad juba rooli külge ja tagumik tooli külge. Eks siis naudime veel seda tööd nii palju kui saame veel siin tsillida.

Comments

Popular posts from this blog

Ema"puhkus" Taani moodi vol2

The Birth Story vol 2 💞

Koh Samui with baby and toddler 🏝