Sizzler - Egiptus!

Heiheia! Olen tagasi ehk siis temperatuuride vahe on 50 kraadi - pole paha :D Mõtlesin, et nii kui nii kõik hakkavad küsima, et kuidas oli ja värki-särki, et siis kirjutan siia ja kui küsimusi - andke tuld. Teiseks põhjusek soli ka tänane eesti keele praktikum, kus ma mõistsin, et ma ei oska ikka üldse eesti keelt, mitte et ma mõnda teist keelt ka oskaksin :P Tagasi jõusin ma täna hommikul kell 4 ehk siis Tartusse. Vedas, et Renee oli autoga, sest lennuk jäi 2 tundi hiljaks. Aga nüüd siis algusesse.
Mis see Sizzler siis oli minu jaoks enne minekut? Nädal aega Egiptuses koos teiste raamatumüüjatega, mille tegi Southwestern company välja täielikult või poolenisti kõigile, kes müüsid teatud kogus raamatuid ninh üle selle. Pidi nagu olem hullem motivatsioon suvel. Mulle oli? Järele mõeldes, vist mitte, kuid vahest oli asi selles ka, et ma teadisn, et saan. Järgmine suvi? Kindlasti töötan selle nimel. Miks? Ega enne minekut ma ei olnudki jõhkralt excited, oleksin saanud kodus rahulikult sportida, sõpradega aega veeta, õppida, raamatuid lugeda jne. Kuid tegelt oli see ikka s*****lahe. Lisaks söögile, tasuta alkoholile, päiksele oli seltskond ikka super. Kui on stiilipidu, siis nii ongi ja kõik ongi nii, kuna veel saad kanda selliseid riideid, mida ei ole elu sees kandnud ;) Võib olla enamikke ei kottinud see, kuid mulle meeldis mu voodi mitte, et mul Eesti kehvem on, kuid lihtsalt :D Ei Kristin, mu armas bedmeit - asi ei olnud sinus :D
Nii ühesõnaga said vist nüüd kõik aru, et see oli mu elu lahedaim reis. Ma siis täpsustan ka siis natsa, mis nende 8 päev jooksul seal toimus. Pühapäeva hommikul sai see triangel Tallinna lennujaamast alguse. Lend läks valutult ja jõudimegi sooja päikese alla. Tegelt lootsin, et on soojem, kuid õhtud vajasid ikka jakki eriti siis, kui tuul puhkus. Hotell oli vapustav. Suur ja hästi laiali hajutatud. Õnneks oli minu ja Kristini tuba keskkohale suhteliselt lähedal, kud kõik olid kuidagi laiali hajutatud. Tuba oli meil suure voodi ja nariga, mis seisis tühjalt. Elol ja epul oli veel mingi 7 inimese tuba :D Ja söök ja jook oli kõik hinnas nagu eriti supermaitsvad ka. Veel oli basseini ääres ja rannas baarid kust sai tasuta juua ja kokteile. Kohvi-jäätiseputkast sai eluhead latet. Õhtuti hängisime nii sama vesipiibupaaris või klubis, mängisime joomismänge või hängisime nii sama kuni varaste hommikutundideni. Mulle ikka meeldib magada ja seetõttu ma ei seadnud endale eesmärgiks breakfastclubi jõudmist, mis oli mõeldud neile, kes hommikuni üleval. Hommikuti tavaliselt hakkasime juba 10 paiku päevitama, sest päike siis juba võttis. Me tsillisime kas siis mereäärses rannas või basseiniääres. Basseinis oli vesi külmem kui mere, kuid päris jahutav. Oli ka soojendusega üks bassein, kuhu sattusime öösel ujuba, kuid töötajatele see eriti ei meeldinud - seal ju kemikaale täis :D Kaugemalt sillalt vette minnes olid seal mõnnad vahused lained. Plätatega tuli vees olla, sest muidu oleks korallid või muud ollused vees jalad katki teinud. Rannas sai ka võrku mängida ja ma kasutasin seda võimalust ühel pärastlõunal nii lahe oli ikka :D veist kobatsesin kuid poh:P Seda sööginuumamist korvasime Maarjaga mõnel hommikul mööda rannaliiva joostes mingi 45 mintsa. Nii mõnus, kuigi seal oli ka tasuta jõusaal, kuid rand on ikka rand. Üks hommik oli meil ikka täitsa joogijanu ja siis ma küsisin ühelt ilmselgelt kaua pidu pannud venkult rannas juua ja ta lahekslt nõus ;D Üks õhtu oli meil blind-date, kus mõni poiss sai endale kaks tsikki mõni pidi leppima ühega ja siis üksteise meelt lahutama - ise tead kuidas :D Mõte oli siis lähemalt kellekagi tuttavaks saada, stiil oli kaabud-kängstad. Oli ka charity päeval, kus oli võimaik kuponge osta ja siis selle eest kas joogat teha, stripaeroobikat, massaaši, kehamaalingut (ma lasin teha endale palmi ja päikse) jne. Raha läks heategevuseks. Üksõhtu oli rannas ka brasiiliateemaline rannapidu, kus kutid olid jalgpallurid ja tsikid karnevalistiilis. Ma ei olnud tükkaega nii hullult tansinud. Seal oli joogivõistlus, kust sai koka üledoosi ja ka limbo kus kahjuks ei võitnud, kuid jäin vist esikolmikusse. Respekt võitjale ;) Igastahes minu selg jäi küll valusaks :D Üritustest siis veel stonehedge olümpia, mis oli minu lemmik. Meid jagati võistkondadeks ja siis pidi erinevaid teatevõistlusi tegema, kas siis kont hambus neljakäpukil jooksma või korilasena paaris käruna puuvilju korjama ning pärast ära sööma. Me saime küll finaali, kuid ei võitnud - lõbus oli ikkagi. Tegime kookose katki ja sõime värskelt. Ühel esimestest õhtutest käisime ka linnaekskursioonil, mis sisaldas kirikute - mošeede vaatamist ja siis šoppamist-kauplemist. Kahjuks oli vähe aega, muidu oleks jõhramalt hinda alla kaubelnud. Lahe oli kuulata ka veidike kohalikust elust, et muidu jahivad inimesed taksosid, kui seal taksod inimesi :D Liiklust takistavad tihedalt painevad lamavad politseinikud, mis ennetavad tee muutumist lennurajaks. Üks öö läksime ka mäkke matkama, mis oli elu lahe ja ekstreemne. Kuna sõitsime kaua bussiga, siis rottsisime padjad kaasa, mida tegelikult ei võinud ja siis ositi buss läbi, kuid me peitsime tooli alla :D Retk mäkke päikesetõusu vaatama oli raskem, kui ma arvanud oleksi. Vaheldumisi oli kõlm ja siis hingeldades mööda astmeid minnes jälle palav, kui ikkagi sooja sai alles pärast tõusu. Päris naljaks oli pimedas koperdada ja tee ääres kivide najal passisid beduiinid oma kaamlitega, kes nägid suht õudukatest väljakaranutena välja. Ega see päikesetõus nii eriline ei olnudki, kuid alla tulles oli sitaks lahe vaadata, kuidas varjud mängisid kaljudel. Me võtsime lühema, kuid järsema tee, millest mul sääremarjad siia maani valusad. Alla tulles jalad jumala värisesid. Vaade oli ikkagi hingemattev. Ükski reis ei saa toimuda ilma paadireisita ja nii ka meil. Kogu rahvas 7 laeva ja minek. Kes tahtis, sai sukelduda, kuid mina jäin ikka snorgeldamisele kindlaks. Nii lahe oli vaadata veealust maailma ja ka neid, kes sukeldusid. Laguses oli ikka hullult külm, kuid me leidime Eloga hea tuulevaikse koha laevas ja seal oli mõnus praadida. Ma ujusin ka ühe saareni ja seal tegime lätakate või siis leedukatega banaanitantsu :D Laevas tegi instruktor hull trikke :P Ja ei saa rääkimata jätta ka manageride õhtu. Ma siis olin see aasta esimest ja viimast korda B manager. Mängisime siis erinevaid tutvumismänge ja mina Maarjaga tantsisime ka ühe kava ja mul läks korra sassi ja ma siis ütlesin fuck :D Vähemalt ka teistel oli lõbus! Ei saanud läbi ka riideketita ja linapeale mahutamiseta. Ja siis final dinner, mis oli üle ootuste lihtsalt super. See toimus Radison Blue hotelli aias. Ja jälle sai süüa ikka nii palju ning juua nii, et ei jõudnud eest ära ka juua :D Mul oli au istuda chrisi ja tõnu kõrval nagu eriti vipp või mis ;) Ei puudunud ka kobrataltsutaja ja vabatahtlikud kellele need kaela ja püksi topiti, ka seelikukeerutajad ja kõhutantsijad - lihtsalt nii lahe ja ilus. Enamik läks siis tagasi hotelli, kuid me väikse seltskonnaga suundusime kluppi, kuid lõpetasime vesipiibupaaris, mis oli jälle lahe. Me olime seal ka hippiteemalisel baasiõhtul. Eppu oodates põikasin ma ühte söögikohta vetsu ja ega mind sealt enne välja ei lastud, kui kõik sealsed töötajad olid saanud minuga pilti teha - hahaha :D Ja siis viimane päev leidime hotelli veepargi ka üles mis oli ülilahe. Sai torust nii alla lasta, et enamus teest oli pime ja siis 4kesi kummipaadiha ja siis mingi matiga, lihtsalt super. Ja nii need 8 päeva möödusidki - What happens in Sizzler stays in Sizzler! :)

Comments

Popular posts from this blog

Ema"puhkus" Taani moodi vol2

The Birth Story vol 2 💞

Rasedus vol 2 💙