Ma sain värvid =)


Nagu näha, siis minu blogi mõte on jäädvustada sõndmusi, mis ei juhtu iga päev või mida ma lihtsalt tahan, et ei unustaks. Uups asi on avalik ka nii, et siis teistele ka mida lugeda vahelduseks :D

Asi sai siis minu jaoks alguse 24. veebruari hommikul kell 6.40. Helises mul telefon, kus rõõmus Triin teatas, et kas sa varsti välja ka lähed?! Hommikust süües kuulsin ma jah mingit kolistamist ukse juures, kuid mõtlesin, et naaber nii sama katsus ust :D Eks ma siis läksin välja, kuid ennem pidin otsustama, kas tuleks roosa pidžaama seljast võtta või mitte - siiski võtsin ;) Uksel oli siis Paula, Mariliis ja Kati, kes rõõmsalt laulsid minu leivalaulu ja nii saingi oma lindid ja uue tekli. Kuid ega sellega päev ei piirdunud. Vaja oli jõuda konventi ja siis rongkäigule. Seal nägin rõõmsat Triinu, Kadrit ja Sailet, kes olid ka öö jooksul värvilisemaks saanud ja pidanud veel konventi rebaslennu ajal kaitsma. Thank god, et ma magada sain ;)

Pärast seda läksin oma ac vanematega Werneri õgima ja aega parajaks tegema enne paraadi. Peaks siiski mainima, et ma ei olnud oma ac isast alias Mariliisist teadlik, kuid nad arvasid, et ma raudselt tean. Asi oli isegi nii hull, et ma pidin temalt nime küsima :D Ma nimelt arvasin, et minu ac isa on keegi vana vilistlane vihjete järgi. Sain elus esimest korda paraadi ka üle tsekata. Päeval toimus veel aktus, kus sain oma roostes flöödile ja mänguoskustele elu sisse puhuda. Mul tuli ka elu hull köhahoog peale ja ei suutnud ennast enam vaos hoida ning tormasin keset kõnet saalist välja.

Vahepeal läksin koju ja Triin tuli ka minu juurde aega parajaks tegema. Teepeal koputas mingi suvaline aknapeale ja tahtis hullult lehvitada meile, puudust ei olnud ka signaalitamistest - kas tõesti ajavad värvid inimesed nii pöördesse?! :D Minujuures toimus siis läpakaklubi mina-triin-martin ja elutuba. Emme ei jätnud seda tähelepanekuta, et kas me ei oskagi enam omavahel ilma arvutita suhelda, selle peale soovitasime tal lauaarvutisse minna :D Kuid külalisi tuli veelgi, nimelt rahvaloendaja, kellel oli informatsioon, et me oleme ennast vigaselt loendanud ja loomulikult langes vasar jälle minu peakohale, et ma ei ole netis end registreerinud, mis nagu Kädi vb mäletab tema ühikas siiski aset oli leidnud. Tahtsin tema ilusat salli näha, mida lehes reklaamiti, kuid tal oli see osavalt jopehõlmadesse peidetud. Silgud loetud, asus Triin endale lokke tegema, mis lõppes pigem iga kord tangide juustest väljalõikamisega :P

Lõpuks oli aeg sammud Kadri juurde seada, kus ootas meid ees Saile. Ega me täpselt ei mäletanud, et missugune välisuks see on, korterinumbrist rääkimata ja nii maandusimegi alguses vales trepikojas tänu ühele lahkele mehele, kes meile ukse avas :D Siis leidsime, et oleks paras aeg Kadri käest ikka tema täpsed kordinaadid üle küsida. Kadri placeis veetsime siis kultuurselt aega presidendipaari seltsis, koos mõnede üksikute filmi-videoklippidega :D Kogunemise põhjus oli tee perekonnaõhtule ja sinna me ka jõudsime väikse vahemaandumisega Hesburgeris (Kadril oli kõht tühi). Seal sai siis meeleolukalt aega veedetud ning lili kõnede seltsis ei olnud ma seal teab, mis kaua. Koju jõudes oli lili veel minu juures ja elavas meeleolus muusikakanalite saatel :D

Laupäeval oli väike ac branch vildes, kus mul oli kahjuks võimalik näha epilepsiahoos mees. Rohkem pole vaja sellest päevast rääkida.

Pühapäeval toimus värvide langetamine. Meil neljal oli plaan enne seda ka kusagile külla minna. Telefoni teel õnnestus meil tabada tantsukingad ja veinitüdrukud. Esimeses kohas tegi meile majatuuri sõjaväelane, rääkisime nii maast kui ka ilmast ja Annekese šokolaadi värvist. Tüdrukute juures saime teada, et neil rebased lennus ja seetõttu tuli külaskäik ootamatult. Jututeemad lõppesid ikka šokolaadiga. Ja tagasitulles langesid Saile (kes sai teada, kes on salapärane vil! Vabamäe :D) ja Triinu värvid. Vahepealset aega sisustasime pannkookide küpsetamisega külmkapist leiduvate jääkidega. Ning nii jäi minule ja ka Kadrile alles ainult üks lindike. Algusest lõpuni hea =) (üleval on tegemist ametliku pressifotoga :D)


Comments

pully said…
Jei, mul sai jäädvustatud ajalooline kuupäev 29. veebruar 2012 - 4 aasta pärast näeme ;)

Popular posts from this blog

Ema"puhkus" Taani moodi vol2

The Birth Story vol 2 💞

Rasedus vol 2 💙