Nädalavahetus Hamburgis

TEEKOND
Juunis oli taanis jälle päris mitu riigipüha ja kuna mul vabadel päevadel ei meeldi väga Taanis passida, siis veensin Kevini minuga Hamburgi tulema. Ma olin seal ka varem käinud, kuid siis ainult lennujaamas. Hamburg asub Kopenhaagenile suht lähedal ja autoga on kusagil 4-5 tunni sõit. Meil siiski autot ei ole ja läksime hoopis Flixbussiga. Ega see ka kaua rohekm ei võtnud ja vahepeal oli ka poole tunnine praamisõit Taani ja Saksamaa vahel nii, et sai jalga sirutada. Praam ei ole küll suur, kuid seal on 2 söögikohta ja siis üks pood, kust saab kosmeetikat ja muud pahna osta. Söök on küll odavam kui Kopenhaagenis kuid palju kallim kui Saksamaal. Ma ostsin endale laeva tavalise tee, mis maksis kusagil 3,9 eurot, kui Hamburgis sain sama kvaliteediga (kuum vesi ja liptoni teepakk) 1,5 euroga. Nii et pole ime, et paljud Taanlased käivad Saksamaal shoppamas ning piiri lähedal on päris palju suuri toidupoode.

SÖÖMINE
Hotelli valisime kesklinna bussijaama lähedusse, et siis ei pea palju ringi seiklema. Hotellli nimeks oli Motel One Hamburg-Alster. Tuba oli küll pindalalt väike, kuid kõik oli olemas ja voodi väga mõnus. Hotellis sai ka mõni õhtu koktelie juua, need olid päris head. Hotelli lähedal oli ka palju söögikohti, kuid tuleb arvestada, et paljud on pühapäeviti ja siis riigipühadel kinni.

See oli päris hea burksi koht suure valikuga

SHOPPAMINE
Esimene päev läksime shoppama, sest ilm ei olnud just kõige parem. Ennem sai ka üks väike brunch tehtud. Peab mainima, et brunch ei ole just kõige suurem asi Hamburgis või me lihtsalt ei sattunud õigetesse restoranidesse. Kopenhaagenis ikka pannakse rohkem rõhku välimusele, kuid hind on ka selle võrra vastav. Poed on muidu kõik ühes kohas kesklinnas ja leidub nii butiike kui ka kaubanduskeskusi. Ma tahtsin endale Longshamp kotti sünnipäevaks Kevinilt, kuid nende poodi ei ole Kopenhaagenis nii, et see oli ka üls reisi põhjustest. 😀 Sattusime ka Zalando outleti, kust saab firma asju suht soodsalt.

Raekoda
ELBE TUNNEL
Pärastlõunal võtsime teekonna tunnelisse, mis ühendab kahte Elbe jõe kallast. See asus St.Pauli juures ja see oli paar metroo peatust kesklinnast. Kuna igas kohas ei saa kaardiga maksta siis on hea sula kaasa võtta. Tunneli külastus on tasuta. Sissepääsu oli alguses veits raske üles leida, kuid see asub Hard Rock cafe juures ning võib ka lihtsalt inimesi jälitada. Üles-alla saab nii trepist kui ka suure vanaaegse liftiga, kuhu mahub pea sadakond inimest. Seal tunnelis saab ka rattaga sõita. Me lihtsalt kõndisime ühte otsa ja siis tagasi. Seal teisel pool kallast ei tundunud midagi väga olevat.

KANALI TUUR
Pühapäeval oli ilm ilus ja me ostisme internetist piletid kanalituuriks, mis kestis kusagil 2 tundi. Teekond sadamasse mööda veeäärset promenaadi oli väga mõnus. Ma ei suutnud leida ühtegi inglise keelest tuuri ja nii saimegi saksa keelse. Kõik tuurid väljuvad samast kohast, kuid neid on nii palju erinevaid, et meil oli ikka üks tegu, et see õige platvorm üles leida. Vb kui oleks lihtsalt seal ringi kõndinud ja jooksvalt piletid ostnud, siis oleks ka inglise keelset tuuri saanud. Teekond viis siis kõigepealt suuri tankreid vaatama, millega veetakse teisest maailma otsast asju kohale. Nende pärast ei ole seal just kõige puhtam vesi ka. Siis nägi veel seda kuulsat Elbphilharmonie kontserdimaja ning siis viis teekond majade vahelistele kanalitele. Tuuri ajal sai ka jooke osta ning neil oli isegi alkohoolivaba õlut. 😉

Speicherstadt
Elbphilarmonie

Üks paljudest konteineri laevadest
MINIATUR WORLD
Enne Hamburgi minekut ma küll googeldasin, et mis seal ka teha on ja ega ma otseselt midagi väga põnevat ei leidnud. Lihtsalt tundus üks tore linn, kus ringi jalutada ja odavalt einestada. Samas soovitati kindlalt Miniatur Worldi külastada. See alguses tundus nagu rohkem midagi lastele olevat, kuid otsustasin, et peab ikka ära käima. Hea, et ma ikka päev varem ära otsustasin, sest internetist olid juba paljud piletid ära ostetud. Sissepääs oli kindlal kellaajal, kuid me jõudsime veits varem ja saime ikkagi sisse. Rahvast oli päris palju, kuid sai ikka kõik ära nähtud. Keegi oli ikka päris palju vaeva näinud miniatuurse maailma loomiseks, nägi nii Londonit, Las Vegast, Austria mäetippe, rongid liikusid ringi, lennukid lendasid ja isegi valguse abil näidati ööpäeva vahetust. Nii, et kokkuvõttes oli täitsa põnev.

Vana Toomkiriku varemed
REEPERBAHN
See on siis pidutsemise linnaosa või pigem tänav Hamburgis nagu punaste laternate district Amsterdamis. Me küll sattusime sinna päevasel ajal nii, et ei näinud väga seda kirevat ööelu, kuid nii mõnigi baar oli lahti. Seal just kõige turvalisem ei tundunud olevat, kuna politsei autod vurasid ringi ja strateegiliselt on ka politsei hoone sinna kanti jäetud. 😆

Kokkuvõtteks on Hamburg paras linn nädalavahetusel külastatamiseks, kui soov on nats shopata ja taskukohaselt einestada. 😇

Comments

Popular posts from this blog