Maljorcal puhkamas

Reisi planeerimine
Reis Maljorcale sai planeeritud juba veebruaris. Ilm Kopenhaagenis oli siis väga sünge ja vihmane. Kunagi ei tea, milline suvi siinpool Euroopat on ja nii vaja ikka kindla peale välja minna ja puhkus kusagil soojal maal veeta. Ma kaalusin ka teisi Vahemere saari ja googeldasin, et millisel saarel kõige ilusamad rannad. Kopenhaagenist Maljorcale saime mõistliku hinnaga lennupiletid ja nii langeski valik Maljorcale. Lennupiletid saime kusagil 130 euroga ja kahepeale oli meil üks äraantav pagas, millest piisas täiesti kaheksaks päevaks. Kokkuvõttes läks 9 päeva Maljorcal sama palju maksma kui 3 nädalat Tais. Kusagil 1300 eur (me sõime iga päev vähemalt korra väljas). 👽

Mina ja palm
Melia Palma Bay hotell
Kuna ma lõpuks sain endale normaalse töö ja palga, siis mõtlesin, et tuleb ennast ikka hea hotelliga premeerida. Valik langes nelja tärni Melia Palma Bay hotellile. Kevin küll ütles, et see oli väga odav hotell, kuid ida-eurooplase silmade läbi oleks saanud ka odavamaga hakkama 😀. Kaks inimest 8 ööd läks 1200 euro kandis maksma. Sellele lisanuds veel mingi turistimaks, mille pidime lahkudes maksma. Hommkusöök ei olnud seal sees, kuna puhuse ajal ei viitsi ennast hommikusöögi pärast varem jalule ajada. Muidu oli hotell super, suhteliselt uus ja moderne, hotellituba paraja suurusega ja vanniga, kardinad liikusid ka elektrooniliselt ning konditsioneer oli väga hea ning kordagi ei tekkinud rõsket tunnet. Kuna Kopenhaagenis ja Eesti oli nii palav magada, siis oli täitsa mõnus lõpuks ka konditsioneeriga toas uninuda. 😴 Hotell asus 15 minutilise jalutuskäigu kaugusel Palma katedraalist ja aknast paistis rand. Hotellil endal oli ka katusebassein, kus olo mõnus lebotada ja juua/süüa. Palma kesklinnas ööbides peab kusagile randa bussi või siis autoga minema, sest jalutuskäigu kaugusel ei ole midagi.

Promendaadil venitused
Rand hotelli juures
Hotelli basseini ääres katusel
Pealinn Palma
Peamine vaatamisväärsus on Palma katedraal, mis asub mere ääres. Me sattusime sinna ainult õhtuti, kui päike oli juba loojunud, sest päeval oli mega palav ja isegi rannas ei suutnud rohkem kui tund-paar järjest olla. Seepärast ma ära ei põlenudki, kuigi oli väga palav. Lisaks katedraalile on Palmas ka mõnusate kitsaste tänavatega vanalinn ja muidu palju restorane ja poode. Augusti alguses olid veel allahindlused ja me saime päris soodsalt mõned rõivahilbud. Esimesel päeval rentisime rattad ja sõitsime nendega mööda Palma tänavaid ringi. Seal on muidu isegi toimivad rattateed.

Katedraal

Palma külje all asub Bellveri kindlus, kus me ka ära käisime. Alguses tahtsime sinna bussiga minna, kuid googel maps soovitas bussi, mis seal ei peatu. Vaene bussijuht peab iga päev turistidele, kes liiguvad googel mapsi juhatusel seda seletama.👺 Nii krabasimegi hoopis takso. Ei läinudki väga kalliks maksa, kusagil 10 eurot ja takso viis täitsa mäe tippu, kuhu oleks muidu pidanud treppidest ronima. Sissepääs maksis äkki 5 eurot, pühapäeviti on tasuta. Sealt ülevalt avanes ilus vaade Palmale. Vanasti vist kasutati seda kindlus poliitvangide vanglana.

Kevini lõbu oli Goproga mängimine 😂
Keskelt vaade
Selg sirgu neiu! 🙀
Trepp kindluseni
Vaade ülalt
Pärast sõitsime bussiga ühte populaarsesse rannasoppi. Seal oli mega palju inimesi ja me saime alguses ainult ühe rätiku maha panna, kuna rand oli nagu konnatiik. Õnneks helesinine vesi oli seda väärt.

Konnatiigi rand

Katamaraani reis mööda Palma Bay rannikut
Laevareis maksis kusagil 50 eurot näkku. Hotelli juurest korjati hommikul peale ja tagasi olime kusagil 17 paiku. Hinnas oli ka lõuna ja joogid. Lõunaks oli paella, mida Kevin kiitis (ma väga ei hooli) ja sain nii cavari kui ka Sangriat juua. Alguses kõik said ühe klaasi, kuid siis lihtsalt käidi kannuga ringi ja täideti. Samal ajal laulis ja mängis kitarri üks kohalik, ta oli väga osav selles. Reis liikus mööda rannikut ja siis peatus kahes kohas ujumiseks. Calvia rannas sai ka tund aega lebotada ja ujuda. Seal oli ka palju rahvast, kuid sai ikka mõlemad käterätid maha panna. Kokkuvõttes oli väga tore paadireis. Inimesi oli pardal kusagil 60 ringis ja kuna laev oli suht suur, siis ta väga hullult ei kõigutanud.

Laeval poosetamas
Calvia rand
Calvia rannal poosetamas
Platja de Formentor ranna reis
See rand asub teisel pool saart. Reis läks jälle kusagil 50 eurot maksma. Kui tahta ise saart avastada, siis on vast odavam ikka auto rentida, kuid populaarsetes turisti kohtades on suht raske parkimiskohta leida. Teel sinna peatusime ka Sineu külas, kus oli laat. Sellega täiseti joppas, sest see saare suurim laat toimub ainult igal kolmapäeval ja meil lihtsalt juhtus reis samale päevale. Seal laadal sai osta nii kohalikku sööki kui ka võltsi gucci käekotte. Viimane osa teest randa läheb mööda mägist teed. Ühes kohas on ka vaate nautimise koht, kuid seal on peaaegu võimatu parkimiskohta leida, lõpuosas olime ka pool tundi ummikus. Nad peaksid veits paremad olema selle turistide hordi ohjamises. Rand oli muidu ilus ja mõnusa veega, kuid jällegi väga ülerahvastatud. Sealt tagasi saime laevaga, mis oli palju mõnusam. Laev viis Port de Polenca randa ja seal sai ka veits ujutud.

Platja de Formentor rand
Rannal lebotamas
Port de Polenca

Port de Soller reis
Sinna saime Palmast vanaaegse puust rongiga, mis liiklus küll väga aeglaselt kuid oli päris lahe. Tee viib läbi kohalike külade ja mägede nii, et silmailu jätkub. Rongi kontroller küsis minult ja Kevinilt, et mis sporti me teeme, kuna me näeme nii vormis välja 😆. See on see kui paned lühikesed püksid ja potased jalga. Rongireis kestis tund aega ja me jõudsime Soller külla, kust sai edasi trammiga 20 mintsa sõita randa. See lahesopis asuv rand oli täis restorane ja paare ning täitsa mõnus oli seal lebotada. Sama teedpidi läksime ka tagasi (pilet oli nii soodsam).

Täitsa puust

Rongireis
Port de Soller rand
Rannas 🙏
Ülejäänud reisi me lihtsalt lebotasime, jõime-sõime kõike paremat, ka tapad sai ära proovitud ning ujusime ka. Ma isegi jõudsin 2 korda hotelli jõusaali. Kui on soov kindlasse restorani sööma minna, siis tasub laud enne ära broneerida. Muidu restoranid on tavaliselt 15-19 siestal ja enami inimesi õhtustab kell 21-22. Ma täitsa harjusin sellise hilese õhtusöögiga ära ja tagasi jõudes oli alguses raske normaalsele graafikule tagasi minna, sest kell 22 magama minnes hakkas kõht korisema ja pidi külmkapi kallale minema.

Sangriad hotelli katusel

Comments

Popular posts from this blog