Vahepala

Heia. Kirjutaks siis ka vahelduseks midagi siia. Eestis juhtub ka midagi põnevat, mis vääriks jäädvustamist või loota võib. Ongi kuu aega Eestis juba oldud.

Üks nädalavahetus sai siis üle saja aasta jälle vanaemal Võrus külas käidud. Täitsa tore oli. Käisin ka suvilas, kuhu viimased kolm-neli suve ei ole jõudnud ja kui siis ainult talviti, kui lumi maas. Vanaemal oli hea meel ning tal oli üks sõbranje Soomest ka külas (tegelikult sugulane, need vanavanemate sugupuud on ikka päris keerulised, sest siis oli peres ikka keskmiselt 7 kuni 9 last - Eesti hetke iive tunneb sellest küll puudust. Igastahes ei suuda ma neil kõigil sugulastel järge pidada). Üheks kõrvalpõhjuseks oli ka minu soov külastada mõnda Võru klubi ning see sai ka ellu viidud. Päris naljakas oli. Soome ehitajatest seal puudust ei tulnud.

Täna oli ka üks põnev üritus. Tutvustasime nimelt inimestele kaubanduskeskustes Windows 8.1. Mina ja IT? Tean, need ei lähe just kokku ning Mina ja PC - ammugi mitte. Sellele demovõistlusele eelnes ka väike tutvustav loeng, kus küsiti, kas keegi on Windows 8 kokku puutunud ja ma olin ainuke, kes polnud. Asi ei ole selles, et ma kiviasjast, vaid lihtsalt kasutan maci. Seal olid enamik muidugi mingid ITkad. Pandi kokku 3 liikmelised võistkonnad ning siis tutvustasimegi kaubanduskeskustes. Kõige naljakam oli see, et mina olin lõpuks see, kes inimestele näitas Windows 8.1 tableti peal. Tegelikult tegin ka väikse kodutöö ehk vaatasin youtubist videosid. Siit loo moraal. Inimestele asja demomiseks ei pea sa olema oma ala professionaal, vaid lihtsalt ise hullult excited - siis on seda ka teised. Naljakas oli ikka näha raamatumüügitõdede paika pidavust. Esimesele inimesele andsime tableti kätte ise näppida ja arvata on, et kui juba alustatakse, siis ei saa pidama... Lõpp hea kõik hea, nägi lahedaid inimesi ning ma ka nüüd tean, mis on Windows 8 ja 8.1 ning ega need Windowsil põhinevad tabletid I'perekonnast halvemad ole. Minu isiklikuks lemmikuks on neti search ja loomunlikult Offici, exceli reaalne kasutamise võimalus.

Sain ka valimas käidud. Kuna ID kaardi lugejat ma ei viitsinud enda arvuti seadistada ning üldse tehnika ei meeldi mulle nii otsustasingi vanamoodsalt jaoskonda kõmpida. Ei kahetsa, väga lahe oli paberile oma nö kandidaadi nr kirjutada ning pitsat panti ka ilust peale. Kahjuks ei saanud sellist lahedat kleepsu nagu USAs - I VOTED. Eesti päraselt kõlaks siis - Ma Hääletasin! E-hääletamine on sobilik meie kliimas ka.

Pimedas on tore tänavatel kolada ning muusikat kuulata + kaasa lauda. Sest sügisõhtuti inimesed väga tänavale ei kipu. Loodan, et keegi mind selle pärast raja tänavale ei saada.

Peadse nägelemiseni!

Comments

Popular posts from this blog

Ema"puhkus" Taani moodi vol2

The Birth Story vol 2 💞

Rasedus vol 2 💙