9 nädal: Tagasi loodusesse

See nädal viskas siis linn mulle kopa ette ja mind saadeti tagasi maale. Maal töötamine on puhkus. Mu jalad on jälle normaalsed ega ei valuta, kuna maal kasutan rohkem kütust kui oma pekki. Siin on kohati väga liivane ja ma jäin eile liiva kinni, kuna võtsin valesissesõidutee. Üks isa tõmbas kohe välja. Täna käisime siis Nasa space senteris. Seal nägi siis kõike neid rakette ja sai rohkem teada selle kosmonaundistuse kohta. Täitsa lahe oli, siia maani protsessin seda informatsiooni. Sai ka kivi katsuda, mis kuult pärit. Nüüd ma ei pese oma käsi enam kunagi :D Ja siin koerad kogu aeg nuusivad mu koti umber ja tahavad sinna peale kuseda ehk mu silmad peavad igal pool olema. Eile kohtasin ka ühte pere, kes valmistub  maailma lõpuks või ei tea milleks ehk neil on ikka julmalt sööki varutud. Nende sõnul ostavad nad iga kord natuke rohkem süüa kui poes käivad. Maal kohtab ikka igasuguseid hambutuid ja sulelisi. Midagi väga rohkem polegi.

Seeya

TX*country*girl*Marie =)

Comments

Popular posts from this blog

Ema"puhkus" Taani moodi vol2

The Birth Story vol 2 💞

Rasedus vol 2 💙