Kasparile, musile=)


Teretulemast minu blogisse kullake. Ma ei vastuta enda kirjutatud tekstide eest. Ja nüüd siis uuest aastast e 2010.

Uskuge või mitte, kuid me saame MK etapile Soome minna, wipiii. Vahet pole mis koha saame, kuid osavõtt on ju põhiline. Ega olümpiale ei jäeta ka minemata kui teatakse, et esikolme hulka ei tulda. Miss Valentininil ei olnudki me seekord Eestist viimased:D Vaeseke, sa olid vist juba esimene päev suremas, vähemalt said raamatu läbi ja pärast preemiat selle eest:P Muideks me võistlesime suht hilja, mingi veerand kaksteist ja õhtul. Teine päev oli mul au olla piirikohtunik. Suht raske oli ikka, vähemalt minu poolt ületas keegi piiri ja ma sain neilt punkte maha võtta mitte nagu mõni seal minu vastas. Mõni oli loomulikult endale eraldi kohad resesrveerinud :D

Kunagi kakssada aastat käis ka mõnel brasiilane külas, kellega sai klubisid vallutatud. Te rikkusite ta täiesti ära. Alguses oli armas tagasihoidlik poiss, lõpuks juba rääkis, et on kassi liha söönud ja iga päev :D Me siis koos temaga vallutasime kuutseka, päris palju sai mäest alla üles kõmbitud, sest mäepilet on ju nõrkadele. Muideks, ma olen juba pärsi kobe suusataja, enam ei kukugi iga 5 minuti tagant maha. Määre on ikka suht oluline. Kelgutamisega nii hästi ei ole läinud. ma suutsin sinuga kaks kelku ära lõhkuda, tase ju:D Me oleme ikka päris rasked.

Laupäeval suutsin ma kontserdil oma noodid põrandale kukutada ja siis neid flöödi otsaga tagasi tõmmata, kuid suht feilit, õnneks mu lahke kaaslane korjas need üles. Üks dirigent tegi mulle ikka päris kahtlaseid nägusid, sest ma veits lolloitasin seal, kuna ma ei viitsinud enam olla ja nii ma olin sunnitud normaalne olema, kuna ei tahtnud enam teama `imelikke`nägusid näha.

Sai ka sinuga Ürgmeest vaatamas kõidud. Täiega kõva näidend ikka. Ma ei teadnudki kui erinevad mehed ja naised on. Suht asijakohased näited olid. Minu issi territoorium on küll WC :D
Ma suutsin muidugi ka oma kontsapleki ära kaotada ja nii tegi üks king teistsugust häält :D

Liliga olid siin ka väiksed kokkamised. Mis sest, et me kogu aeg ühte ja sama kooki tegime:P Teine kord külmus ta vist autos veits ära, kuid pole hullu, keele viis ikka allla. Retsepti saime ju sinult. Ma sain ise seda kooki, kui esimest korda verd käisme lili ja marisega annetamas. Jumala jube ikka. esiteks see küsitlus, oled sa kindel, et ei ole vahepeal ühegi mehega vahekorras olnud, kullake?:D Ja siis ma mõtlesin, et see asi mis kätte antakse peab kuidagi juhtmega ühenduses olema, kuid tuli hoopis välja, et see oli tavaline pall ja mul oli lihtsalt teistest veits erinev - blond:P

Muidugi juhtus vahepeal tuhat üks asja veel, kuid ma ei viitsi sulle kõigest kirjutada. Meeldivat minu vanade postituste lugemist;P

Comments

Popular posts from this blog

Ema"puhkus" Taani moodi vol2

The Birth Story vol 2 💞

Rasedus vol 2 💙