EV 91


Appi, ma ei ole sada aastat midagi kirjutanud - ok ma pole nii vanagi, kuid siiski. Kõige suurem uudis on vast see, et ma sain endale kaheksanda peale kooli ajaviite ehk liitusin autokooliga. Tegelikult olen ma teooria tundidest juba päris palju puudunud. See laupäev üritasin täis aja ära olla, kuid enesetunne oli liiga hull, et piirdusin 1,5h kannatamisega - sellega nägin juba suurt vaeva. Teooriaõpetaja omamoodi tüüp, kellele meeldib nalja teha ämmade ja väärikalt miniseelikus teeületamise kohta. Ei ole mõtet kontsadega üle tee joosta, tuleb ikka rahulikult jalutada.  Alguses määrati mulle sõiduõpetajaks üks mees, kuid ta ei teinud kahjuks nädalavahetustel sõidutunde - noor mees ja oma elu vajab elamist, ja nii sain ühe teise. Nüüd ma juba teen vahet gaasil ja siduril ning isegi käiku oskan vahetada ja tean kust tuled põlema lähevad:D Üriatn eksides tõsiseks jääda, muidu saan kuulda jälle, et ega see autosõit mingi naljategemine ei ole, kuid kust mulle peavad esimese korraga kõik toimingud meelde jääma.

Vahepeal oli ka akateemiline öö 10a-ga. Päris tore oli mängida silmade pilgutamist, kui prille ega läätsi ei olnud, kuid õnneks ei olnud ma ainuke:D Koorilaagri ajal sain saalhokit mängitud ja häälerühma lippu kõrgel hoitud ehk aldid võitsid:P Arvestustenädal on ka jumalale tänu seljataga, kuid mata oleks võiud paremini minna - mul on ikka trigonomeetrias lüngad. Ma olin ainuk loll, kes pidi kõik arvestused tegema, ok mitte päris ainuke, kuid siiski. Tänu sellele sain vähemalt vanas koolis keemia tunnis tarka panna:D Venekeelde mina igastahes enam ei lähe, meil siis koolis peavad ikka vahetusjalanõud olema ja üleriided käivad ka rõivistusse - huvitav, kui mõni lapsevanem tuleb, kas siis peab ta ka oma saapad jalast ära võtma?!XD

Üks esmaspäev sai väike trip Tartu ühistranspordiga ka tehtud. Siit moraal, ärge kunagi lõunakasse 18 või oli see hoopis 8-ga minge, ennem jõuate jala;) Laurensia külastamine oli ka suht fail - me jäime paar tundi hiljaks. Egas siis midagi, lähme teise linnaotsa, peaasi, et ta kätte saaksime;) 

See nädalavahetus oli Miss Valentine. See aasta ei olnud nii sündmusterohke kui eelmine, kuid siiskui vene juuniorid on hullemad kui tsirkuseartistid. Triinu köhakommide järele oli ka päis suur nõudlus. Ja nüüd oli 4 päeva puhkust, mis võrdus minu jaoks haige olemisega. Vähemalt sain ma puhata, suht julm oli ikka kolm päeva järjest voodis lamada, kuid samas nautisin ma ka seda, millal ma viimati sain nii lebotada?! Kuigi lõpuks oli hallitanud seene tunne küll juba:D Positiivne oli see, et sain lõpuks O.C 4 hooaja lõpuni vaadata, mis jäi mul kunagi 8 kuud tagasi pooleli:D Võiks endale elu hankida:P Head Vabariigi aastapäeva siis kõigile!!!

Comments

Popular posts from this blog

Ema"puhkus" Taani moodi vol2

The Birth Story vol 2 💞

Rasedus vol 2 💙